خانهاخبار
منتظر عرضه کیا استینگر کوپه نباشید

منتظر عرضه کیا استینگر کوپه نباشید

شرکت کیا به تازگی اعلام کرده برنامه‌ای برای توسعه و تولید نسخه کوپه خودروی قدرتمند استینگر ندارد. در همین راستا علاقه‌مندان به صنعت خودرو نباید منتظر معرفی این محصول باشند.
۱۳۹۷/۱۱/۱

در سال 2014 شاهد رونمایی از خودروی مفهومی کیا GT4 استینگر از سوی سازنده کره‌ای آن بودیم. از همان سال به بعد کیا تصمیم گرفت تغییراتی را در زبان طراحی محصولات خود اعمال کند. در حالی که طراحی نمونه تجاری این خودرو هنوز نهایی نشده، شرکت کیا به این موضوع اشاره کرده که به دنبال توسعه یک خودروی اسپرت تمام برقی بر اساس طراحی GT4 بوده است.

به تازگی مدیر شرکت کیا در آمریکای شمالی، مایکل کول در نمایشگاه خودروی دیترویت با رسانه‌ها مصاحبه‌ای انجام داده است. آقای کول در این مصاحبه به این موضوع اشاره کرده که این شرکت کره‌ای پروژه GT4 را متوقف کرده است. مایکل کول در این زمینه گفته است:

در حال حاضر برنامه‌ای برای این محصول نداریم. در حال حاضر تمرکز خود را معطوف به کیا استینگر GT سدان کرده‌ایم تا عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. این خودرو را نزدیک به دو سال پیش، بهترین زمان ممکن معرفی و روانه بازار کردیم. کیا استینگر تا به امروز عملکرد مناسبی را از خود نشان داده و تبدیل به یک سمبل در شرکت کیا شده است.

در رابطه با کیا استینگر کوپه از آقای کول سوالاتی پرسیده شد. آیا این شرکت کره‌ای به دنبال توسعه نسخه کوپه استینگر است؟ آیا رقیب تویوتا سوپرا تولید می‌شود؟ آقای کول در پاسخ به این سوالات گفت:

در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید یک خودروی اسپرت جدید نداریم. علاوه بر این خودرو، ما به دنبال توسعه نمونه تمام برقی کیا استینگر نیستیم.

به نظر می‌رسد کیا دیگر علاقه‌ای به توسعه خودروی مفهومی GT4 استینگر ندارد و تمرکز خود را روی خودروهای دیگری قرار داده است. این برند در سال‌های اخیر طراحی محصولات خود را تغییر داده است که مورد پسند برخی افراد بوده و تعدادی نیز علاقه‌ای به آن ندارند.

image

تویوتا به تازگی از خودروی اسپرت سوپرا 2020 رونمایی کرده است. در سال‌های اخیر و قبل از معرفی این خودرو، تویوتا محصول اسپرت مناسبی را روانه بازار نکرده بود. لازم به ذکر است؛ تویوتا GT86 یک خودروی اسپرت قدرتمند محسوب نمی‌شود.

کیا استینگر GT فست‌بک برگ برنده کیا در بازار محسوب می‌شود. این خودرو توانسته فروش مناسبی را در بازار تجربه کند و همچنین عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. در حالی که بسیاری منتظر معرفی نمونه کوپه این خودروی اسپرت بودند، شرکت کیا رسما توسعه این خودرو را رد کرده و تمام علاقه‌مندان را ناامید کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

یه بدبخت

۱۳۹۷/۱۱/۳
یکم بجای دعا بیشتر خوندن تلاشتوبیشتر کن شاید یه چرخشو تونستی بخری

نماینده ی فقرا

۱۳۹۷/۱۱/۱
اخ اخ من میخواستم بخرمش پس دیگه نمیشه واااای من استینگررر میخواستم فقطط ای شاانس .باشه منتظر وانمیستیم میریم پراید میخریم

Mahdi

۱۳۹۷/۱۱/۱
اه چه بد ۳۰ میلیون پس انداز کردم بخرمش حیف شد عیب ندار میرم همون پراید میگیرم ....چی ۴۰ میلیون شد باش همون کیا رو میخرم ارزون تر ??

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱
چقدر خوشگله?
خدایا یکی ازینا نصیبمان کن به حق محمد و آل محمّد

ويكي

۱۳۹۷/۱۱/۱
منتظر عرضه کیا استینگر کوپه نباشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
والا كل مردم محصولات ايران خودرو و سايپا رو ثبت نامم نميكنن چون منتظر عرضه کیا استینگر کوپه بودن ممنون كه خبر دادين. از بلاتكليفي در امدن ديگه با خيال راحت ميرن خودرو ثبت نام ميكنن!!!!!!!!!!!