خانهاخبار
ادغام آیپد مینی و آیپاد تاچ در طرحی مفهومی

ادغام آیپد مینی و آیپاد تاچ در طرحی مفهومی

یک طراح مفهومی در طرحی هوشمندانه دو دستگاه آیپد مینی و آیپاد تاچ را با یکدیگر ادغام کرده و یک مینی تبلت چندکاره به وجود آورده است. دو دستگاه مذکور از سال 2015 به بعد دیگر آپدیت نشده‌اند.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰

بر اساس جدیدترین گزارشات، نسخه‌های جدید آیپاد تاچ و آیپد مینی امسال به بازار می‌آیند. حالا یک طراح تصویری مفهومی ساخته که این دو محصول در آن ادغام شده‌اند.

این دستگاه پیشنهادی شبیه آیفون XS Max است ولی با نمایشگر ۷ اینچی خود حتی از بزرگ‌ترین آیفون اپل هم بزرگ‌تر است.

با این حال، اندازه این تبلت همچنان از همه آیپد مینی‌های قبلی کوچک‌تر است، چون اندازه همه آن‌ها ۷.۹ اینچ بود.

تصویر زیر توسط Антон Курилов برای وبسایت Rozetked طراحی شده است. البته تاکید می‌کنیم که این تصویر صرفا اثری مفهومی و ساخته ذهن Антон Курилов است، بنابراین هنوز چیزی از خود اپل لو نرفته است.

مشخصات طرح مفهومی آیپاد تاچ ۷

این طراح می‌گوید دستگاه مذکور می‌تواند نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته باشد. البته برای کاهش هزینه‌ها لازم نیست از پنل AMOLED استفاده شود. تبلت آیپاد تاچ ۷ از پردازه A11 اپل استفاده خواهد کرد که چند سال پیش معرفی شد. به‌علاوه، این دستگاه می‌تواند ۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

Антон Курилов می‌گوید اگر از قابلیت فیس آیدی استفاده شود، نمایشگر می‌تواند بزرگ‌تر باشد. ضمنا او در طرح خود از شارژ بیسیم و NFC نام می‌برد.

image

علاوه بر این، آیپاد تاچ جدید باید به قابلیت سلولار بیسیم مجهز باشد. اپل آیپاد را همیشه به عنوان آیفونی بدون تلفن خطاب کرده است. آیپد مینی هم قبلا از امکان LTE برخوردار بود، بنابراین به نظر Антон Курилов این دستگاه می‌توانید داده بیسیم LTE داشته باشد.

به نظر او قیمت این دستگاه حداقل چیزی حدود ۴۰۰ دلار، یعنی به اندازه یک سوم آیفون XS Max، خواهد بود.

اگرچه تاکنون هیچ صحبتی از ادغام این دو محصول به میان نیامده، ولی گزارشات تاییدنشده‌ای وجود دارد که حاکی از تولید نسل هفتم آیپاد تاچ و آیپاد مینی ۵ است. این در حالی که است هیچ کدام از دو محصول مذکور از سال ۲۰۱۵ به بعد دیگر آپدیت نشده‌اند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)