خانهاخبار
اپلیکیشن مرموز Dolby امکان ضبط موزیک با کیفیت از طریق گوشی را فراهم می‌کند

اپلیکیشن مرموز Dolby امکان ضبط موزیک با کیفیت از طریق گوشی را فراهم می‌کند

بر اساس یک گزارش جدید که توسط TechCrunch منتشر شده، Dolby از ماه ژوئن سال گذشته در حال کار روی یک اپلیکیشن مرتبط با موزیک است.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰

دنیای موسیقی همزمان با تکنولوژی در حال پیشرفت چشمگیری است و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست. از ماه ژوئن سال گذشته، Dolby در حال کار روی یک اپلیکیشن با نام اختصاری 234 است که امکان ضبط موزیک از طریق گوشی های هوشمند با بالاترین کیفیت را در اختیار آهنگ سازان می‌گذارد. به این ترتیب صدای پس زمینه به طرز هوشمندانه‌ای حذف شده و تنها صدای سازها ضبط می‌شود.

اگرچه به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شود، اما کاربران قادر خواهند بود تا با کمک پکیج‌های صدایی، انواع و اقسام افکت‌های استودیویی (مانند Amped، Bright، Lyric، Thump، Deep یا Natural) را روی صداهای ضبط شده اعمال نمایند. برای افرادی که اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کنند، یک دوره هفت روزه رایگان نیز در نظر گرفته شده است. افرادی که مایل به شرکت در طرح تست اپلیکیشن یاد شده هستند، می‌توانند هم اینک روی وبسایت Dolby 234 ثبت نام کنند. اگر شانسی برای تست نرم افزار داشته باشید، ایمیلی به شما ارسال می‌شود. به این ترتیب از طریق پلتفرم TestFlight اپل قادر خواهید بود تا اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید.

image

از اسکرین شات‌ها این طور برمی‌آید که علاوه بر حذف صدای پس زمینه، امکان کنترل بیشتر روی Bass و Treble صدا و عمق بخشیدن به نواها از طریق اکولایزرها نیز وجود دارد و کاربر قادر خواهد بود تا اجرای زنده سازها را با بهترین کیفیت و صدای دلخواه ضبط کند. به محض پایان یافتن مراحل ضبط، شما می‌ةوانید از طریق شبکه اجتماعی Dolby آن را به اشتراک بگذارید، یا روی سرویس ساندکلاد آپلود کنید یا در صورت تمایل آن را اکسپورت کنید.

به یاد داشته باشید که امکان ضبط یک آلبوم با اپلیکیشن 234 دالبی وجود ندارد، اما زمانی که در خارج از استودیو به سر برده و می‌خواهید صدایی را با کیفیت بالا ضبط کنید، این اپلیکیشن به کار شما می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۱۱/۱
تنها برای اپل میاد؟!

roohollahyousefi9103

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ای بابا اینکه مخصوص سیستم آی او اس هس