خانهاخبار
تازه‌ترین اطلاعات درباره قیمت و تاریخ معرفی Galaxy F

تازه‌ترین اطلاعات درباره قیمت و تاریخ معرفی Galaxy F

به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی Galaxy F باشیم. این گوشی اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ به شمار می‌رود که قصد دارد آن را تا اواخر فوریه به دو برابر قیمت سایر پرچمدارانش معرفی کند.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰

خبرگزاری‌های کره‌ جنوبی روز گذشته به انتشار گزارشی مفصل درباره قیمت و تاریخ احتمالی اولین گوشی هوشمند تاشو و منعطف سامسونگ به نام Galaxy F پرداختند. پیش از هرچیز باید اشاره کنیم سامسونگ بسیار به تازه‌ترین پیشکش‌های سطح بالای خود مطمئن است و به همین خاطر قصد دارد که Galaxy F (Galaxy Fold) را به همراه خانواده گلکسی اس 10 در اواخر ماه فوریه و در خلال برگزاری رویداد آنپکد رسما معرفی کند.

یکی از مقامات ارشد سامسونگ در این باره اعلام کرده است که گوشی منعطف این سازنده با قیمتی حدودا دوبرابر قیمت سایر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ معرفی می‌شود.

image

این گوشی هوشمند پیشرفته قابلیت‌های چشمگیری هم دارد. برای مثال کاربران می‌توانند سه اپلیکیشن متفاوت را به طور هم زمان روی صفحه به اجرا دربیاورند و همچنین از آن در حالت باز شده برای تماشای ویدیو و تصویر در قالب اندازه تبلت بهره ببرند.

در مقابل Galaxy F یا Galaxy Fold پرچمدار گلکسی اس 10 قرار دارد که انتظار می‌رود حاشیه‌های بسیار باریک داشته باشد و دوربین سلفی‌اش در ناچی سوراخ مانند و بسیار کوچک تعبیه شود. برخی تصاویر زنده منتشر شده و منتسب به گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس هم از احتمال تعبیه دوربین دوگانه سلفی در ناچ سوراخ مانند و در گوشه بالا سمت راست خبر می‌دهند.

علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود که تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه در Galaxy F باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
تا چند وقت دیگه سلبریتی‌ها با این گوشی توی اینستاگرام مانور میدن و فخر میفروشن?(و فعلاً آیفون میره کنار).
بازیگران داخل آسانسور جلوی آینه،
کوهنوردان در جوار لانهء کرکس،
سِلفی‌دوستا روی بالِ هواپیما،
بعبارتی تا یه مدتی کارمون فقط میشه لایکِ گلکسیF?