خانهاخبار
ویژگی‌ تازه‌ای از گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

ویژگی‌ تازه‌ای از گلکسی اس 10 سامسونگ فاش شد

پرچمداران گلکسی اس 10 مدتهاست که در مرکز شایعه‌ها قرار دارند. پس از انتشار خبرهای متفاوت درباره باتری این خانواده سطح بالا شاهد انتشار شایعه تازه‌ای هستیم که ادعا می‌کند سامسونگ گلکسی اس 10 را با شارژ سریع 22.5 واتی معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰

ماه گذشته خبرهای متعددی گزارش شد که ادعا می‌کردند گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالا با باتری بسیار بزرگی معرفی خواهد شد و باتری آن هم سرعت بسیار بالایی در روند شارژ خواهد داشت اما هفته گذشته شایعه تازه‌‌تری منتشر شد که بر این احتمال شیرین خط بطلان کشید. باتوجه به این اطلاعات تازه، به نظر می‌رسد که خانواده گلکسی اس 10 از نظر سرعت شارژ سریع‌تر از نسل قبلی نباشند. مدل‌های گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 سال گذشته با پشتیبانی از شارژ سریع روانه بازار شده‌اند اما از آن زمان تا به حال برخی رقیبان سامسونگ توانسته‌اند راهکارهای مشابه و پرسرعت‌تری را ارائه کنند. از طرفی حالا تازه‌ترین گزارش منتشر شده درباره پرچمداران خانواده گلکسی اس 10 امیدی دوباره درباره باتری دارد و ادعا می‌کند که سازنده قصد دارد تکنولوژی شارژ سریع پرسرعتی را در آن‌ها به کار ببرد.

در حال حاضر مدل‌های گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 2.0 بهره می‌برند که سامسونگ از آن تحت عنوان Adaptive Fast Charging یاد می‌کند. صرفنظر از نام بلند بالای این تکنولوژِ به طور خلاصه باید بگوییم که توان آن 15 وات است.

image

کمپانی هوآوی سال گذشته در کنار رونمایی از پرچمداران خانواده میت 20 خود همچنین تکنولوژی شارژ سریع Super Charge 2.0 را با توان 40 وات معرفی کرد. از طرف دیگر کمپانی چینی وان پلاس در دسامبر سال گذشته راهکار اختصاصی خودش را به نام Warp Charge 30 به همراه یک نسخه مخصوص از پرچمدار OnePlus 6T معرفی کرد که همان‌طور که از نامش هم برمی‌آید، توان 30 واتی دارد.

گزارش‌های قبلی گفته بودند که گلکسی اس 10 با توان شارژ 2 واتی معرفی خواهد شد. این میزان سرعت در شارژ معادل تکنولوژی شارژ سریع کمپانی کوالکام در نسخه 4 یا 4+ است. یک گزارش جالب توجه و مرتبط دیگر هم ادعا کرد که باتری موجود در گوشی‌های پرچمداران تازه این غول تکنولوژی از ماده گرافین بهره می‌برند. گرافین ماده مفیدی است که اگر در ترکیبات درون باتری استفاده شود، می‌تواند سرعت شارژ را بهبود بخشیده و همچنین احتمال گرم شدن را کاهش دهد. پس از انتشار این گزارش یک منبع دیگر ادعا کرد که در مجوز چینی گلکسی اس 10 از رقم 15 وات برای باتری یاد شده است.

همان منبعی که به احتمال به کار گرفتن ماده گرافین در باتری گوشی‌های سامسونگ اشاره کرده بود حالا می‌گوید که خانواده گلکسی اس 10 ممکن است از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی کنند.

یک افشاگر دیگر هم ادعا کرده است که میان رده تازه و سطح بالای Galaxy A90 احتمالا با باتری 22.5 واتی معرفی خواهد شد. این دو افشاگر هر دو تا کنون خبرهای معتبری را منتشر کرده‌اند. از طرفی منطقی به نظر نمی‌رسد که سامسونگ یک میان رده تازه 2019 را با باتری بسیار سریع معرفی کند اما در توسعه خانواده گلکسی اس 10 از این امکان بهره نبرد.

علاوه بر این‌ها همچنین باید اشاره کنیم که سامسونگ باید در آینده نه چندان دور تلاش کند تا به خاطر بهبود وجهه محصولات و همچنین افزایش فروش آن‌ها حتما سرعت شارژ را بهبود ببخشد. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم در ماه فوریه چه اتفاقی رخ می‌دهد و خانواده گلکسی اس 10 پرچمدار با چه ویژگی‌هایی معرفی خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
عالیه امیدوارم این واقعیت داشته باشه و شارژر این گوشی مثل اون شرکت چینی از 40واتی نباشه که همه سایت‌های جهان از جمله gsm گفته بودن بیش از حد داغ می‌کنه و همه میدونیم داغ کردن باعث نابودی باتری لیتیومی میشه گوشی های سامسونگ تا حداقل 3سال دوام باتری با استفاده سنگین دارن

امید بهراد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
آخ
عااااااااااشق ای افشاگری هام