خانهاخبار
پرچمدار G8 ThinQ ال جی در تصاویر رندری فاش شد

پرچمدار G8 ThinQ ال جی در تصاویر رندری فاش شد

تصاویر رندری متعددی از یک گوشی مرموز ال جی با اسم رمز Alpha منتشر شده است که مقامات سازنده می‌گویند نسخه واقعی G8 ThinQ نیست. از طرفی منبع اصلی افشای این تصاویر ادعا می‌کند که Alpha پرچمدار تازه ال جی است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

گوشی سطح بالای G7 ThinQ را علی رغم فروش نه چندان مناسبش همچنان باید یکی از بهترین گوشی‌هایی شمرد که ال جی اخیرا روانه بازار کرده است. تصاویری منتسب به G8 ThinQ که جانشین پرچمدار مذکور به شمار می‌رود توسط برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده است و با توجه به نمای ظاهری این گوشی به نظر می‌رسد که نسل تازه سری G کمپانی ال جی مانند سال گذشته امسال هم توجه‌ها را به خود جلب خواهند کرد.

این گوشی هوشمند با اسم رمز Alpha مخصوصا در نمای روبرو بسیار شبیه به نسل قبلی به نظر می‌رسد و از پنل نمایش 6.1 اینچی به همراه حاشیه‌های باریک و بریدگی ناچ کوچک بهره می‌برد. البته حاشیه بخش پایین پنل نمایش حالا کمی باریک‌تر دیده می‌شود و گوشه‌های ناچ هم خمیده طراحی شده‌اند.

در ناچ موجود درون پنل نمایش گوشی LG Alpha ظاهرا دوربین سلفی با لنزهای دوگانه تعبیه می‌شود. بدین ترتیب انتظار می‌رود که گوشی مذکور از این نظر مانند V40 ThinQ باشد و از حسگر دوم با قابلیت زاویه باز برخوردار شود. همچنین ظاهرا بلندگوی مکالمه رایج از گوشی Alpha حذف شده و جای خود را به تکنولوژی تازه Sound on Display داده است.

در پنل پشتی گوشی Alpha ال جی هم تغییرات ظاهری نسبت به G7 ThinQ کاملا جزئی هستند. درواقع چشمگیرترین تغییر تعبیه دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی به شمار می‌رود که جانشین سیستم دوربین عمودی شده است. در کنار این دوربین دوگانه افقی همچنین حسگر فیزیکی اثرانگشت و فلش LED دیده می‌شود. علاوه بر این موارد همچنین به نظر می‌رسد که ال جی تصمیم گرفته سیستم فوکوس خودکار لیزری را از این مدل حذف کند.

براساس تصاویر رندری پیش رو گوشی Alpha ال جی همچنین از جک هدفون 3.5 میلی متری و دکمه اختصاصی دستیار گوگل بهره می‌برد و بلندگوهای اصلی آن در لبه پایین بدنه تعبیه شده‌اند.

انتظار می‌رود که پرچمدار تازه ال جی تحت عنوان G8 ThinQ در نمایشگاه بین المللی MWC 2018 امسال رسما معرفی شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مشخصات این گوشی در دسترس نیست اما برخی خبرگزاری‌ها ادعا می‌کنند که به پردازنده داخلی اسنپ‌دراگون 845 مجهز خواهد بود.

در ساعات اولیه انتشار تصاویر پیش رو تصور می‌شد که Alpha همان G8 ThinQ باشد اما کن هانگ، مدیر ارشد روابط عمومی ال جی، در توییتر اعلام کرد که این تصاویر متعلق به نسخه «واقعی»  G8 ThinQ نیستند. در توضیح توییت این مقام ارشد باید بگوییم که این تصاویر رندری منتشر شده احتمالا متعلق به نسخه پروتوتایپ غیرنهایی G8 ThinQ مذکور هستند یا حتی ممکن است ال جی در نظر داشته باشد در خلال نمایشگاه MWC 2019 از یک گوشی دیگر با چنین طراحی ظاهری رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
هنگ جیه دیگه تسلیت به تنها فن این برند داغون یعنی رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند و سعید fm

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
هنگ جیه دیگه تسلیت به تنها فن این برند داغون یعنی رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند و سعید fm

اصغر

۱۳۹۷/۱۱/۱
شما برو با همون سام هنگ j1 حال کن! سام خز برای امثال شما ساخته و پرداخته شده با قیمتی دو برابر گوشی های مشابه از برندهای دیگه.

اصغر

۱۳۹۷/۱۱/۱
حالا شما به بزرگواری خودت ببخش.میگیم ال جی برای شما پردازنده 895 بزاره!

حمید

۱۳۹۷/۱۱/۱
تیمور لنگ که سامهنگ و تو هستی ذولفقار چاخان به این شایعات هم توجه نکن!