خانهاخبار
قابلیت انقلابی ECG اپل واچ به سیستم عامل Wear OS راه پیدا می‌کند

قابلیت انقلابی ECG اپل واچ به سیستم عامل Wear OS راه پیدا می‌کند

اپل واچ سری 4 به قابلیت جدیدی به نام ECG مجهز است که امکان چک کردن ریتم ضربان قلب را میسر می‌کند. این ویژگی به زودی به Wear OS نیز اضافه می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

در‌آخرین کنفرانس معرفی اپل واچ‌های جدید، شاهد اضافه شدن سنسور ECG به این محصول بودیم که به کاربران اجازه می‌داد تا با کنترل ریتم ضربان قلب خود، مشکلات جدی عضو یاد شده را پیگیری و در صورت نیاز به دکتر مراجعه کنند. در حالی که محصولات مجهز به سیستم عامل Wear OS از این قابلیت بهره نمی‌برند، اما طبق مدارک FDA جدید، ظاهرا باید منتظر اضافه شدن این ویژگی به پلتفرم اشاره شده باشیم.

استادی واچ (Study Watch) نام محصولی است که در اختیار مشتریان و افراد عادی قرار نمی‌گیرد. Verily که یکی از اجزاء شرکت زیرشاخه گوگل، یعنی آلفابت به حساب می‌آید، به ساعت هوشمند یاد شده دسترسی داشته و در مصاحبه با Engadget به این موضوع اشاره کرده است که استادی واچ به تازگی موفق به دریافت مدرک FDA برای ثبت و ضبط ضربان قلب شده است.

به این ترتیب تمامی شواهد و قراین بر این باورند که نسخه بعدی Wear OS، به این ویژگی مجهز خواهد شد و کاربران نیز می‌توانند مشکلات قلبی خود را به این ترتیب درک کرده و در صورت لزوم به پزشک مراجعه کنند.

از طرف دیگر، گوگل روی گذشته اعلام کرد که تکنولوژی IP را از شرکت Fossil به مبلغ 40 میلیون دلار خریداری کرده است. فناوری اشاره شده بسیار نوآورانه بوده و هم اینک روی هیچ یک از ساعت‌های هوشمند یافت نمی‌شود. به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا در سال جاری (2019)، اولین نسخه پیکسل واچ را معرفی کند که به ECG مجهز بوده و احتمالا تکنولوژی IP نیز برای نخستین بار روی این گجت قرار خواهد گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)