خانهاخبار
سامسونگ با اشاره به موبایل تاشوی خود به چالش 10 سال پیش پیوست

سامسونگ با اشاره به موبایل تاشوی خود به چالش 10 سال پیش پیوست

صفحه هلندی سامسونگ در اینستاگرام با انتشار تصویری که به تلفن هوشمند منعطف این شرکت اشاره می‌کند، در چالش معروف 10YearChallenge# شرکت کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

سال گذشته وقتی سامسونگ تصویر کوتاهی از تلفن منعطف خود به نمایش گذاشت، خیلی از کاربران تا حدی ناامید شدند، چون چیزی جز نمایشگر تاشوی این دستگاه که البته طراحی آن قابل پیش‌بینی بود نشان داده نشد و خیلی‌ها مجبور شدند خودشان برای حدس زدن قابلیت‌های این دستگاه دست به کار شوند.

حالا انتظار می‌رود این تلفن هوشمند به طور رسمی در رویداد اول اسفند که برای معرفی گلکسی اس ۱۰ ترتیب داده شده معرفی شود. این شرکت تاکنون به روش‌های مختلف به موبایل تاشوی خود اشاره کرده است. حالا صفحه هلندی سامسونگ در اینستاگرام با انتشار چند استوری در چالش #10YearChallenge که این روزها سراسر شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفته شرکت کرد.

در یکی از این استوری‌ها تصویری از یک تلفن هوشمند گلکسی مربوط به سال ۲۰۰۹ و کنار طرحی از موبایل تاشوی این شرکت نشان داده شده که قرار است در سال ۲۰۱۹ معرفی شود. اگرچه این تصویر صرفا یک طرح ساده را نشان می‌دهد، ولی به وضوح می‌توانیم زاویه‌های خمیده بالا و پایین دستگاه که ناشی از تاشدگی آن است را ببینیم. این نکته در مقایسه با گوشی‌های ساده‌ای که یک دهه پیش در بازار وجود داشت بسیار جالب توجه است.

با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که امروزه در گوشی‌های موبایل دیده می‌شود اکنون با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تلفن‌های ما تلفن‌های هوشمند هستند، ولی استفاده از این عبارت در آن زمان شاید کمی اغراق‌آمیز بود.

به هر ترتیب، اگر این اشارات و سرنخ‌ها درست باشد، اول اسفند می‌توانیم شاهد معرفی رسمی موبایل منعطف سامسونگ باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
داشتنِ گوشی تاشو، جز برای عده‌ای معدود، برای سایرین یک‌رویای‌شیرینه?
چون واقعاً نمیشه بخری.
مگه دستِ دوم هم نه، دستِ سوّم پیدا کنی(که مالِ دزدی هم باشه، طرف آورده زیرسیبیلی ردش کنه بره..) در این صورت تصاحبِ این گوشی محتمل است