خانهاخبار
اولین تریلر فیلم درام .O.G با بازی جفری رایت منتشر شد

اولین تریلر فیلم درام .O.G با بازی جفری رایت منتشر شد

شبکه HBO از اولین تریلر درام جدید خود به نام .O.G با بازی جفری رایت رونمایی کرد. این فیلم در تاریخ ۴ اسفند از این شبکه پخش می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

شبکه HBO از تریلر رسمی فیلم درام جدید خود به نام .O.G رونمایی کرد که فرش قرمز آن پارسال در فستیوال فیلم ترایبکا انجام گرفته بود. فیلمبرداری این اثر در زندانی واقعی و با بازی زندانیان واقعی انجام گرفته است. داستان این فیلم درباره یک زندانی امنیتی به نام لوئیس (با بازی جفری رایت) است که قبلا رهبر یک گنگ بزرگ بوده و حالا از جرایم خود پشیمان است. او که ۲۴ سال گذشته را در زندانی سپری کرده، اکنون سعی دارد زندگی شرافت‌مندانه تازه‌ای برای خود رقم بزند. ولی درست چند هفته قبل از آزادی‌اش، با زندانی جدیدی به نام بیچ (با بازی یک زندانی واقعی به نام تئوتوس کارتر) روبرو می‌شود که از او کمک می‌خواهد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ویلیام فیچتنر، بوید هالبروک، مِیر وینینگهام، بانی تورپین، یول وازکز، دیوید پاتریک کلی و آتو اساندو اشاره کرد.

فیلم .O.G به داستان آخرین هفته از حبس ۲۴ ساله لوئیس می‌پردازد که زمانی رهبر یکی از گنگ‌های بزرگ بوده است. ولی با ورود زندانی جدیدی به نام بیچ همه چیز برای لوئیس تغییر می‌کند. این فیلم توسط تهیه‌کننده و فیلم‌ساز آمریکایی، مدلین سکلر، ساخته می‌شود که قرار است بعد از چند کار مستند از جمله Mechina: A Preparation و The Lottery و It's a Hard Truth Ain't It با این فیلم داستانی جلوه دیگری از فعالیت خود را آغاز کند. فیلم‌نامه این اثر توسط استفن بلبر نوشته شده و قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۹ از این شبکه پخش شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)