خانهاخبار
امکان استفاده از استیکرهای Gboard به نسخه اندروید WhatsApp اضافه شد

امکان استفاده از استیکرهای Gboard به نسخه اندروید WhatsApp اضافه شد

واتس‌اپ در جدیدترین آپدیت خود امکان استفاده از استیکرهای کیبورد Gboard را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. این آپدیت ظرف چند هفته آینده در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

WhatsApp همچنان به آزمایش قابلیت‌های جدید اپلیکیشن خود می‌پردازد و با وجود این که دست خیلی از کاربران از این قابلیت‌ها کوتاه است، ولی حالا پس از چند ماه از اضافه شدن این ویژگی‌ها به برنامه بتا، خیلی از کاربران اندروید و iOS امکان استفاده کردن از این قابلیت‌ها را پیدا کرده‌اند.

به گزارش WABetaInfo، جدیدترین ویژگی واتس‌اپ اندروید قرار است پشتیبانی یکپارچه از استیکرهای Gboard را به این برنامه اضافه کند. در حال حاضر، پشتیبانی از استیکرها صرفا محدود به همان چند استیکر معدودی است که توسط خود کارمندان واتس‌اپ طراحی شده است.

البته می‌توانید مستقیما از استیکرهایی که در اپ استور و گوگل پلی وجود دارد استفاده کنید، اما این روش به معنای آن است که باید استیکرها را از خارج از واتس‌اپ دانلود نمایید. قابلیت جدیدی که به این اپلیکیشن اضافه شده به کاربران Gboard اجازه می‌دهد از داخل خود اپ از استیکرها استفاده کنند.

اگرچه این ویژگی در حال حاضر در دسترس نیست، ولی قرار است به کاربران اندرویدی که هر دو اپلیکیشن واتس‌اپ و جی‌بورد را نصب کرده‌اند اجازه استفاده مستقیم از استیکرها را بدهد. بدین ترتیب، استیکرهای استاتیکی که از جی‌بورد در واتس‌اپ ارسال می‌شوند به طور خودکار به فرمت سازگار با این اپلیکیشن بدل می‌گردند.

آن طور که پیداست، قابلیت یکپارچگی استیکرها با هدف آزمایش جی‌بورد توسط کاربران واتس‌اپ فعال شده، اما هنوز در نسخه بتای اپلیکیشن این کیبورد موجود نیست. با این حال، اگر از نسخه بتای جی‌بورد استفاده می‌کنید و هنوز این قابلیت را دریافت نکرده‌اید، احتمالا تا چند هفته دیگر امکان استفاده از آن را خواهید داشت.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
خیلی تعجبیدم...والاماالان چندساله این قابلیت روداریم یعنی ازاستیکرهای گوگل بورد ...ایرانم اومدم کارمیکرده...آقامطمئن هستیددرست ترجمه کردیداخبارواتساپ رو...؟؟؟