خانهاخبار
پرچمدار Mi 9 شیائومی با طراحی کاملا بدون حاشیه در راه است

پرچمدار Mi 9 شیائومی با طراحی کاملا بدون حاشیه در راه است

تازه‌ترین تصاویر رندری منتسب به Mi 9 شیائومی این پرچمدار آینده را با طراحی چشمگیر بدون حاشیه و ناچ قطره‌ای نشان می‌دهند. این گوشی همچنین به مشخصات فنی سطح بالایی هم مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

پرچمدار بعدی کمپانی چینی شیائومی از سری محبوب Mi احتمالا Mi 9 نام دارد. تازه‌ترین تصاویر رندری منتشر شده و منتسب به Mi 9 این گوشی سطح بالا را با طراحی کاملا بدون حاشیه و همچنین ناچ بسیار کوچک قطره‌ای به نمایش می‌گذارند.

همان‌طور که گفتیم، Mi 9 شیائومی در این تصاویر کاملا بدون حاشیه طراحی شده است. درواقع حاشیه‌های صفحه به قدری کاهش یافته‌اند که به سختی می‌تواند فریم را هم در کناره‌ها تشخیص داد. کاهش حاشیه‌ها حالا حتی به حاشیه پایین صفحه هم سرایت کرده است. حاشیه بخش پایین مخصوصا در گوشی‌های قبلی ضخامت بیشتری داشت و به راحتی دیده می‌شد. اگر Mi 9 واقعا شبیه به همین تصاویر رندری توسعه یابد، حتی می‌توان از فضایی که ناچ کوچک قطره‌ای در بخش بالای پنل نمایش اشغال می‌کند هم صرفنظر کرد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که نسبت تصویر در این پنل نمایش افزایش پیدا کند.

image

براساس شایعه‌های قبلی، گوشی Mi 9 شیائومی پنل نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع AMOLED با نسبت نمایش 19:9 دارد. در پنل پشتی هم لنز استاندارد و اصلی 48 مگا پیکسلی از نوع Sony IMX586 تعبیه می‌شود و در کنار آن لنز 12 مگا پیکسلی به همراه حسگر سه بعدی ToF هم قرار می‌گیرند.

در تصاویر رندری Mi 9 هیچ نشانه‌ای از حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود و با توجه به شایعه‌های قبلی، شیائومی ممکن است که این پرچمدار سطح بالا را با حسگر زیر پنل نمایش روانه بازار کند.

image

انتظار می‌رود که تازه‌ترین پرچمدار شیائومی همچنین از پردازنده 7 نانومتری کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت بگیرد. همچنین تأیید شده است که Mi 9 به جای مودم X24 LTE از X50 LTE بهره می‌برد.

پرچمدار Mi 9 شیائومی احتمالا در چند نسخه مختلف با کانفیگ متفاوت معرفی می‌شود و انتظار می‌رود که سطح بالاترین آن‌ها از 10 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. علاوه بر این گفته می‌شود که ظرفیت باتری این گوشی معادل 3500 میلی آمپر است که از امکان شارژ سریع هم بهره می‌برد اما متاسفانه از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

I.A.M

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
قطعا محصول فوقالعاده ای خواهد بود و مثل همیشه بدون هوچی گری و تبلیغات کاذب!
البته اگر دوربین سلفی دو گانه باشه خیلی بهتر خواهد بود و همچنین ظرفیت باتری حدود 4000 میلی آمپر هر چند اگر واقعا حاشیه هاش همین مقدار باشه تو طراحی عملکردش عالیه.

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سلام عالیه این گوشی.من mi 8 دارم واقعا عالیه.آیفون ۱۰ و سامسونگ اس ۹ رو‌ قورت میده