خانهاخبار
پیکسل 4 با طراحی تمام صفحه توسعه می‌یابد!

پیکسل 4 با طراحی تمام صفحه توسعه می‌یابد!

تصاویر پتنت تازه‌ای منتسب به یک گوشی مرموز گوگل منتشر شده و آن را با طراحی تمام صفحه به نمایش گذاشته است. ممکن است گوگل در حال توسعه پیکسل 4 با چنین رویکردی باشد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

روز گذشته سند پتنتی منتشر شد که نشان می‌داد گوگل ظاهرا در حال توسعه پیکسل 4 خود با پنل نمایش تمام صفحه است. حالا شاهد انتشار تصاویر تازه‌تری از یک پتنت دیگر هستیم که همین موضوع را بار دیگر مورد تأیید قرار می‌دهند. البته در این تصاویر تازه همچنین یک قابلیت محبوب دیگر هم دیده می‌شود.

حاشیه‌های صفحه نمایش در گوشی هوشمند مرموز موجود در این پتنت تقریبا هم اندازه حاشیه‌ها در گوشی‌های آیفون 10 اس اپل و سری پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ هستند. از طرفی برخلاف هر دو گوشی مذکور هیچ نشانی از بریدگی سوراخ مانند و ناچ در پنل نمایش این گوشی گوگل دیده نمی‌شود.

image

با توجه به این موضوع هنوز مشخص نیست که گوگل چگونه قادر خواهد بود تکنولوژی تازه خود با دوربین سلفی دوگانه را در این پنل نمایش تمام صفحه تعبیه کند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی همچنان تمایل دارد بلندگوهای استریو محبوب را در پنل جلوی گوشی آینده هم نگه دارد. در این تصاویر به خوبی می‌توان بریدگی‌های عریض مربوط به بلندگوهای استریو را در بخش‌های بالا و پایین پنل نمایش مشاهده کرد.

این پتنت برخلاف اسناد قبلی پنل پشتی گوگل پیکسل 4 را به نمایش نگذاشته است. از آنجا که این طراحی در سپتامبر سال 2017 به ثبت رسیده ، سایر موارد در طراحی احتمالی پنل پشتی تا امروز دیگر منتفی شده بودند. در پتنت قبلی که چندی پیش منتشر شد هم پنل پشتی منتسب به پیکسل 4 تقریبا شبیه به پنل پشتی گوشی هوشمند پیکسل 2 ایکس ال طراحی شده بود.

image

به نظر می‌رسد که گوگل واقعا ایده طراحی پیکسل با پنل تمام صفحه را جدی گرفته باشد. از طرفی تلاش برای محقق ساختن این ایده موضوع متفاوت دیگری است. اگر این پیش بینی صحت داشته و گوگل واقعا به دنبال توسعه چنین گوشی هوشمندی باشد، بدین ترتیب ممکن است که پیکسل 4 با چنین رویکرد نوینی معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)