خانهاخبار
احتمال عرضه Galaxy A60 سامسونگ با پنل نمایش Infinity-O تا آوریل امسال

احتمال عرضه Galaxy A60 سامسونگ با پنل نمایش Infinity-O تا آوریل امسال

پس از انتشار گزارش‌ها درباره حداقل 4 مدل تازه از خانواده Galaxy A امسال سامسونگ، حالا اطلاعاتی درباره مدل پنجم به نام Galaxy A60 منتشر شده است. این گوشی احتمالا از پنل نمایش Infinity-O بهره می‌برد و تا آوریل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۸

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد کمپانی سامسونگ در حال حاضر 9 گوشی هوشمند تازه را از سری Galaxy A در دست توسعه دارد. تا به حال تنها به 4 مدل از این خانواده تازه اشاره شده بود اما حالا یک افشاگر معتبر جزئیاتی درباره مدل پنجم را منتشر کرده است.

از این گوشی تحت عنوان Galaxy A60 یاد شده و به نظر می‌رسد از نظر مشخصات فنی، ظاهری و قیمت تقریبی در میان Galaxy A50 و A70 قرار گیرد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و داخلی این مدل منتشر نشده اما پیش بینی می‌شود که پردازنده داخلی آن اگزینوس 9610 باشد. پردازنده مذکور از نظر کیفیت عملکرد در حد و اندازه پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 است و انتظار می‌رود که Galaxy A60 را قادر سازد تا با Galaxy A9 (2018) و Nokia 7 Plus رقابت کند.

image

گوشی Galaxy A60 در تشریح نمای ظاهری مانند نسخه لایت از Galaxy A8s توصیف شده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است از پنل نمایش Infinity-O خود در میان رده‌های ارزان قیمت هم استفاده کند. یکی دیگر از افشاگران با نام کاربری Ice Universe در یادداشتی مرتبط اشاره کرده که مدل‌های تازه از خانواده Galaxy A سامسونگ به طور انحصاری توسط تیم طراحی چینی این کمپانی بزرگ توسعه می‌یابند. به همین خاطر انتظار می‌رود که طراحی پنل پشتی خانواده Galaxy A امسال بیش از هرچیز شبیه به Galaxy A7 (2018) باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ میان رده‌های ارزان قیمت و تازه خود را از سری Galaxy A چگونه قیمت گذاری می‌کند. برخی از منابع آگاه ادعا می‌کنند که تا آوریل امسال شاهد عرضه بسیاری از این مدل‌های تازه و جالب توجه خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)