خانهاخبار
مک‌لارن 600LT اسپایدر از راه رسید

مک‌لارن 600LT اسپایدر از راه رسید

شرکت مک‌لارن از یک محصول جدید رونمایی کرد. مک‌لارن 600LT اسپایدر به یک موتور 8 سیلندر مجهز شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۸

مک‌لارن از نمونه‌ کروک یکی از خودروهای خود رونمایی کرد. این خودرو مک‌لارن 600LT اسپایدر نام دارد. این خودرو مانند نمونه کوپه خود به یک موتور 8 سیلندر با حجم 3.8 لیتر مجهز شده است. این موتور به همراه توربوشارژر دوقلو قدرتی برابر با 592 اسب بخار و گشتاوری برابر با 620 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت به وسیله یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ‌های عقب مک‌لارن 600LT اسپایدر منتقل می‌شود.

image

این خودرو در مقایسه با نمونه کوپه افزایش وزن و نسبت به نسل گذشته خود کاهش وزن را تجربه کرده است. این خودرو در مقایسه با مک‌لارن 570S اسپایدر 100 کیلوگرم سبک‌تر است؛ با این حال نسبت به نمونه کوپه خود 50 کیلوگرم افزایش وزن را تجربه کرده است.

image

سرعت این خودرو در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. راننده این خودرو برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت در مقایسه با نمونه کوپه به 0.2 ثانیه زمان بیشتری نیاز دارد. حداکثر سرعت این خودرو در زمان بسته بودن سقف برابر با 323 کیلومتر بر ساعت و در زمان باز بودن آن برابر با 315 کیلومتر بر ساعت است. در سرعت 250 کیلومتر بر ساعت، بال عقب این خودرو 100 کیلوگرم نیروی رو به پایین ایجاد می‌کند تا چسبندگی خودرو به زمین افزایش پیدا کند.

image
مک‌لارن در رابطه با تعداد خودروهای تولیدی اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ با این حال انتظار می‌رود با یک خودروی تولید محدود روبه‌رو باشیم. این خودرو دارای قیمت پایه 256,500 دلار بوده که در صورت اضافه شدن McLaren Special Operations، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. انتظار می‌رود این خودروی اسپرت و جذاب تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای راننده به همراه داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)