خانهاخبار
پرچمدار منعطف سامسونگ به رونمایی رسمی نزدیک‌تر می‌شود

پرچمدار منعطف سامسونگ به رونمایی رسمی نزدیک‌تر می‌شود

پرچمدار Galaxy Fold اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ است که انتظار می‌رود در نیمه اول امسال رسما معرفی شود. این گوشی هوشمند اخیرا مجوزی تازه دریافت کرده و یک قدم دیگر به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

تاریخ دقیق معرفی اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هنوز مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که 20 فوریه و در خلال برگزاری رویداد اختصاصی آنپکد شاهد رونمای از آن به همراه خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 باشیم. روز گذشته سند مربوط به مجوز تازه‌ای برای این گوشی در چین منتشر شد.

image

همان‌طور که انتظار می‌رود، مشخصات چندانی از گوشی مذکور در سند مربوط به مجوز درج نشده است. از طرفی با توجه به این مجوز تازه به نظر می‌رسد که اولین گوشی هوشمند منعطف تازه که احتمالا Galaxy Fold نام دارد، به‌طور گسترده‌ای عرضه شود. پیش از این گفته شده بود که سامسونگ گوشی منعطف خود را به خاطر قیمت بالا در تعداد محدودی روانه بازار خواهد کرد.

در ماه‌های اخیر گزارش‌های متعدد و مرتبطی در این باره منتشر شدند و در جمع بندی آن‌ها باید بگوییم که سامسونگ علاوه چین همچنین قصد دارد Galaxy Fold را در سایر بازارهای جهانی هم عرضه کند. این گوشی تا به حال با شناسه‌های متعددی مانند SM-F900U، SM-F900A و SM-F900F توسط سامسونگ مورد آزمون قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که نسخه‌های مذکور مربوط به بازارهای آمریکا، کره جنوبی و اروپا باشند.

گوشی هوشمند Galaxy Fold که تقریبا 2000 دلار قیمت دارد، از پنل نمایش 7.3 اینچی تاشو بهره می‌برد. این گوشی همچنین به یک پنل نمایش کوچک 4.6 اینچی هم در پنل دیگر مجهز می‌شود و بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود در حالت بسته هم از صفحه نمایش استفاده کنند. علاوه بر این انتظار می‌رود که سیستم دوربین این گوشی گران قیمت از سه لنز استاندارد، زاویه باز و تله فوتو برخوردار باشد و از این جهت مانند گلکسی اس 10 پلاس به نظر برسد.

image

 

نسخه مخصوص بازار آمریکا از پرچمدار سطح بالای Galaxy Fold از پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد اما از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی نمی‌کند. شایعه شده است که این گوشی گران قیمت همچنین 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری آن هم 4400 میلی آمپر ساعت است. در کنار این موارد انتظار می‌رود که سامسونگ اولین گوشی هوشمند منعطف خود را با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۸
هر چی از خدا آمد خوش‌آمد