خانهاخبار
موتورولا احتمالا ماه آینده برند Razr را با یک گوشی تاشوی جدید به بازار برمی‌گرداند

موتورولا احتمالا ماه آینده برند Razr را با یک گوشی تاشوی جدید به بازار برمی‌گرداند

در گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال، شرکت موتورولا به دنبال تولید موبایل تاشوی جدیدی تحت عنوان Razr است و احتمالا ماه آینده شاهد اولین تصاویر از این تلفن هوشمند خواهیم بود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

موبایل Moto Razr را به خاطر دارید؟ گوشی تاشوی معروف موتورولا که در سال ۲۰۰۴ به بازار آمد و خیلی‌ها در دنیای گجت‌ها آن را دستگاهی «جذاب» نامیدند. این موبایل تا پیش از ظهور آیفون یکی از مهم‌ترین محصولات بازار بود. حالا به گزارش وال استریت ژورنال، موتورولا می‌خواهد این دستگاه را با طراحی جدیدی دوباره روانه بازار کند. البته همین حالا بگوییم که برای خرید این دستگاه باید چیزی حدود ۱۵۰۰ دلار پول خرج کنید.

بر اساس این گزارش، لنوو، مالک موتورولا، مشغول کار با اپراتور ورایزن است تا این دستگاه را به بازار آمریکا بیاورد. احتمالا به زودی و در ماه فوریه اولین نگاه از این موبایل منتشر شود. اما معرفی نهایی محصول به تاریخی در ادامه سال موکول خواهد شد.

پارسال پتنتی از موتورولا منتشر شد که دستگاهی با قابلیت تا شدن به سمت داخل را نشان می‌داد. این پتنت کارکردی شبیه گلکسی F سامسونگ داشت. به‌علاوه، یانگ یوانکینگ، مدیر ارشد اجرایی لنوو هم گفته بود که احتمال بازگشت برند Razr وجود دارد. با این حال، این اولین باری که این شرکت تصمیم می‌گیرد برند مذکور را برگرداند. در سال ۲۰۱۱ نیز موبایل دیگری به نام Droid Razr با همکاری ورایزن عرضه شده بود.

موتورولا تنها شرکتی نیست که به فکر استفاده از برندهای قدیمی خود افتاده است. در چند سال گذشته، نوکیا هم نسخه‌های جدیدی از نوکیا ۳۳۱۰ و نوکیا ۸۱۱۰ معرفی کرده بود.

این شرکت توانست ۱۴۰ میلیون دستگاه از بازتولید برند Razr بفروشد، حالا باید ببینیم مدل منعطف این گوشی چقدر با اقبال طرفداران مواجه خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)