خانهاخبار
همکاری مجدد بیل موری و سوفیا کاپولا در نخستین فیلم اپل

همکاری مجدد بیل موری و سوفیا کاپولا در نخستین فیلم اپل

اولین فیلم سینمایی اپل با نام One the Rocks قرار است بیل موری و سوفیا کاپولا را دوباره کنار یکدیگر بیاورد. تولید این فیلم از ماه آینده شروع می‌شود و احتمالا در سرویس استریم اپل به نمایش در خواهد آمد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

در نوامبر ۲۰۱۸ اعلام شد که اپل با استودیوی فیلم‌سازی A24 مشغول کار شده تا یک فیلم سینمایی بسازد. حالا به گزارش ورایتی، اولین اثر سینمایی این شرکت با هنرنمایی بیل موری و راشیدا جونز ساخته می‌شود.

این فیلم که On the Rocks یا «بر روی صخره‌ها» نام دارد قرار است همکاری مشترک دیگری میان سوفیا کاپولا و بیل موری را رقم بزند که قبلا در فیلم مشهور Lost in Translation یا «گمشده در ترجمه» با هم کار کرده بودند. راشیدا جونز نیز دیگر ستاره این فیلم است که پیش از این فیلم‌های The Office و Parks and Recreation حضور یافته بود.

سوفیا کاپولا فیلم‌نامه این اثر را نوشته و خودش آن را کارگردانی و تهیه خواهد کرد. علاوه بر این، یوری هنلی دیگر تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود که در کنار میچ گلیزر و رومن کاپولا به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بر اساس گزارشات، تولید این فیلم از ماه آینده در نیویورک آغاز می‌شود. ورایتی می‌گوید با توجه به همکاری مجدد کاپولا و موری، فیلم On the Rocks گام بزرگ و مهمی برای اپل به حساب می‌آید:

تولید این فیلم از ماه آینده در نیویورک و با کمک استودیو A24 انجام می‌شود که پیش از این در فیلم The Bling Ring با کاپولا همکاری کرده بود. کار با این استودیو در اولین فیلم بزرگ اپل گام مهمی است که با توجه همکاری دوباره کاپولا و موری اهمیت دوچندانی یافته است.

هنوز مشخص نیست که سرویس استریم ویدیوی اپل چه زمانی راه‌اندازی می‌شود، ولی تیم کوک اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود که این شرکت سرویس‌های تازه‌ای در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)