خانهاخبار
اطلاعات تازه درباره Galaxy A90 سامسونگ

اطلاعات تازه درباره Galaxy A90 سامسونگ

میان‌رده‌های تازه سامسونگ از سری Galaxy A قرار است در سال جاری میلادی با مشخصات سطح بالایی مانند حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش توسعه یابند. تازه‌ترین اطلاعات درباره Galaxy A90 به کانفیگ 8 / 128 گیگابایتی رم و حافظه داخلی و همچنین دوربین حداقل سه گانه اشاره دارد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۷

سامسونگ قصد دارد امسال چندین گوشی هوشمند پرچمدار را به همراه سری تازه‌ای از میان رده‌های ارزان قیمت روانه بازار کند. در کنار این گوشی‌های ارزان قیمت و گران قیمت، همچنین یک گوشی هوشمند سطح بالا قرار است به نام Galaxy A90 هم معرفی شود و به نوعی پل ارتباطی میان این دو سطح متفاوت باشد. از طرفی هنوز اطلاعات جامعی درباره این گوشی در دسترس نیست اما خوشبختانه خبرگزاری SamMobile گزارشی در این باره منتشر کرده و به برخی از جزئیات گوشی مذکور اشاره کرده است.

براساس این اطلاعات تازه، گوشی Galaxy A90 با شناسه SM-A905F در حال حاضر در نسخه‌ای با 128 گیگابایت حافظه داخلی در دست آزمایش قرار دارد. این مقدار حافظه داخلی احتمالا به کمک کارت حافظه جانبی microSD افزایش می‌یابد و ظاهرا با 8 گیگابایت رم هم همراه می‌شود. هنوز اطلاعات دقیق درباره پردازنده داخلی این گوشی در دسترس نیست اما جزئیات مذکور مشابه مشخصات Galaxy A9 (2018) موجود در بازار هستند.

image

انتظار می‌رود که میان رده سطح بالای Galaxy A90 همچنین به یکی از پنل‌های نمایش بزرگ و تازه سامسونگ مجهز شود و از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم بهره ببرد. از طرفی در حال حاضر نمی‌دانیم که این پنل نمایش از نوع Infinity-V یا Infinity-O خواهد بود.

در آخر پیش بینی می‌شود که گوشی مذکور در سه نسخه با رنگ‌های گرادیان معرفی شود و این رنگ‌ها مشکی، طلایی و نقره‌ای باشند. گفته می‌شود که Galaxy A90 سامسونگ به دوربین اصلی چندگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و تعداد لنزهای این سیستم تصویربرداری 3 یا 4 خواهد بود.

گوشی Galaxy A90 احتمالا در نیمه دوم امسال به همراه گوشی‌های Galaxy A50 و A70 که هر دو قرار است به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شوند، معرفی می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)