خانهاخبار
بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم منتشر شد

بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم منتشر شد

پرچمدار بعدی سامسونگ تا هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد و همزمان با نزدیک شدن به موعد مقرر، شاهد انتظار اطلاعات مختلف در مورد آنها هستیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

چندی پیش در خبرها، جزئیاتی در مورد محصول بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 10 را برای شما منتشر کردیم. (جزئیات جدیدی پیرامون گلکسی S10 در رسانه‌ها منتشر شد) امروز در سایت‌های خبری، شاهد بنچمارک گلکسی S10 پلاس با 6 گیگابایت رم بودیم.

image

 

این محصول در حالت تک هسته و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 3413 و 10256 را کسب کرد. بد نیست بدانید که اخیرا بنچمارک گلکسی S10 Lite و S10 E نیز منتشر شد که مانند محصول یاد شده از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌بردند، اما نتایج گلکسی اس 10 پلاس بسیار بالاتر از آنهاست.

با توجه به اینکه عملکرد تک هسته ای گلکسی S10 پلاس با محصول معرفی نشده Xperia XZ4 برابری می‌کند، اما امتیاز چند هسته‌ای این دستگاه بالاتر از محصول سونی است. شایان ذکر است که اکسپریا ایکس زد 4 به رم 8 گیگابایتی مجهز است، اما گلکسی اس 10 پلاس که در این تست از آن استفاده شده، از 6 گیگابایتی برخوردار است.

image

همان طور که اشاره شد، Galaxy S10 Plus آزمایش شده به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز بوده که مختص آمریکا و برخی کشورهای دیگر است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی هوشمند با پردازنده اختصاصی اگزینوس، چه عملکردی را از خود بر جای می‌گذارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۱/۲
بنچمارک سونی تو چند هسته ای 2600 تا بالاتر بود
تو چند هسته ای هم سونی بیشتر بود با اختلاف خیلی کمی
عادت دارید به مردم دروغ تحویل بدید تا برای سامی جون تبلیغ بشه ؟

arshia - all rights reserved

۱۳۹۷/۱۱/۲
داداچ داری اشتباه میزنی!
14000 تا توی منطق ریاضی شما از 10000 تا کمتره؟

king m4m

۱۳۹۷/۱۰/۲۷
اساتید محترم کسی اطلاعاتی راجع به پردازنده اس ۱۰ داره ؟ ایا با چیپ مشابه نوت ۹ توسعه دادن ؟

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بهترین گوشی سال 2019

Farhad

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
جی اسام عزیز هر دو بنچمارک سونی بالاتر بودن فقط تک هسته ی شون نزدیک بود ولی باز سونی بالاتر بود رو چه حسابی داری الکی تبلیغ میکنی