خانهاخبار
تصاویر رندری iPhone XI از تعبیه دوربین سه‌گانه خبر می‌دهند

تصاویر رندری iPhone XI از تعبیه دوربین سه‌گانه خبر می‌دهند

تصاویری منتسب به پروتوتایپ iPhone XI منتشر شده است که آن را با طراحی ناچ کوچکتری نشان می‌دهند. این گوشی همچنین از دوربین اصلی سه گانه با چینش افقی بهره می‌برد اما هنوز درباره صحت طراحی نهایی آن مطمئن نیستیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

آیفون‌های 2019 اپل هنوز در مرحله تایید مهندسی ساخت قرار دارند. بدین ترتیب در حالی که ممکن است طراحی این گوشی‌ها تکامل یافته به نظر برسد، هنوز هیچ چیز رسمی و نهایی نشده است. هفته گذشته تصاویری منتسب به طراحی یکی از این آیفون‌ها منتشر شد و حالا شاهد انتشار تصاویر رندری تازه‌تری هستیم که ظاهرا به پروتوتایپ یکی دیگر از آیفون‌های امسال تعلق دارند.

image

در این تصاویر رندری تازه همان‌طور که انتظار می‌رفت شاهد طراحی ناچ کوچکتری در پنل نمایش آیفون هستیم. به نظر می‌رسد که طراحی توانسته است با انتقال بلندگوی مکالمه به قسمت بالاتر و همچنین به کارگیری تکنولوژی تازه‌تر در پنل نمایش این بریدگی حاشیه نه چندان محبوب را کوچکتر کند. این گوشی همچنین حاشیه‌های نواری بسیار باریکی در کناره‌ها دارد اما تفاوت آن‌ها با آیفون‌های قبلی تقریبا ناچیز است.

تفاوت ظاهری چشمگیر درواقع در پنل پشتی دیده می‌شود. حالا شاهد طراحی ماژول دوربین با چینش افقی هستیم در حالی که دوربین اصلی در رندرهای فاش شده هفته‌های گذشته به شکل دیگری طراحی شده بود. این ماژول دوربین حالا مانند گوشی پرچمدار LG V40 ThinQ به صورت افقی و در میانه عرض پنل به جای گوشه قرار گرفته است. این گوشی همچنین از دوربین با لنزهای سه گانه در این ماژول بهره می‌برد.

 

پیش از این گفته شده بود که آیفون‌های سال 2019 با پورت ارتباطی USB Type-C توسعه پیدا می‌کنن اما استیو همرستوفر، افشاگر معروف، در کنار انتشار این تصاویر تأیید کرده است که گوشی پیش رو همچنان با پورت ارتباطی لایتنینگ معرفی خواهد شد.

علاوه بر این موارد به نظر می‌رسد که دو گزینه درباره توسعه آیفون‌های 2019 پیش روی سازنده باشد. اپل ممکن است هر دو دستگاه پیش رو و آیفونی که هفته گذشته فاش شد را توسعه دهد و جداگانه آن‌ها را روانه بازار سازد. پیش بینی می‌شود که در این صورت این گوشی‌ها تحت عنوان iPhone XI و iPhone XI Max معرفی شوند. از طرف دیگر، این غول تکنولوژی کوپرتینویی همچنین ممکن است تنها یکی از این پروتوتایپ‌ها را تا مراحل نهایی پیش ببرد و دیگری هرگز ساخته نشود. فعلا زمان زیادی تا رونمایی این گوشی‌ها باقی مانده است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده گزارش‌های تکمیلی بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)