خانهاخبار
PS5 و Xbox 2 احتمالا در E3 2020 معرفی می‌شوند

PS5 و Xbox 2 احتمالا در E3 2020 معرفی می‌شوند

با توجه به گفته‌های تحلیل‌گر شرکت IDC، آن طور که از شواهد و قرائن پیداست سونی و مایکروسافت قصد دارند نسل بعدی کنسول‌های خود را در رویداد E3 سال 2020 معرفی کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

باورش سخت است اما ایکس باکس وان و PS4 هم دارند به آخر کار خود نزدیک می‌شوند و کم کم باید منتظر دستگاه‌های جدید باشیم. در واقع، اگر به گفته‌های لوئیس وارد، تحلیل‌گر شرکت IDC استناد کنیم، شاید مدت زیادی تا عرضه نسل بعدی کنسول‌های بازی باقی نمانده باشد.

وارد در گفتگو با GamingBolt گفت بر اساس تحقیقاتی که انجام داده، هر دو کنسول PS5 و Xbox Two در رویداد E3 2020 معرفی خواهند شد. بخشی از این نتیجه‌گیری بر اساس گزارشی صورت گرفته که حاکی از عدم حضور سونی در E3 امسال است.

بنابراین در E3 2019 صرفا شاهد تغییرات جزئی در سخت‌افزار و معرفی بازی‌های جدید خواهیم بود.

وارد می‌گوید: «اگر برنامه شرکت‌ها این باشد که پیش از معرفی نسل بعدی کنسول‌ها، به‌روزرسانی جامع محصولات خود را دو سال عقب بیندازند، می‌توانیم در E3 سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی سیستم‌های جدید سونی و مایکروسافت باشیم.»

بازگشت PSP بعید است

با توجه به موفقیت نینتندو سوئیچ، این سوال برای خیلی‌ها پیش آمده که آیا سونی و مایکروسافت هم از مدل طراحی نینتندو تبعیت کرده و عناصر گیمینگ این شرکت را به دستگاه‌های جدید خود اضافه خواهند کرد یا نه. وارد اما معتقد است که این دستگاه‌های جدید «نمایشگر سر-خود» نخواهند داشت و همان روش دیسک درایو را حفظ می‌کنند.

البته که وارد از جانب سونی یا مایکروسافت حرف نمی‌زند، اما جایگاه او در این صنعت به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار چه چیزی را داشته باشیم. با توجه به گزارشاتی که به تازگی از انتشار کیت‌های توسعه به گوش می‌رسد، و همچنین اسم رمزی ایکس باکس اسکارلت و عدم حضور این شرکت‌ها در رویدادهای مهم پیش رو، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که اتفاقات بزرگی در راه است و پروژه‌ها در حال شکل‌گیری هستند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)