خانهاخبار
مشخصات Galaxy M20 فاش شد

مشخصات Galaxy M20 فاش شد

سامسونگ تایید کرده است که گوشی‌هایی از سری میان رده Galaxy M را در دست توسعه دارد. برخی مشخصات یکی از این مدل‌ها به نام Galaxy M20 منتشر شده است که نشان می‌دهد با توجه به قیمت احتمالی پایین گوشی توانمندی خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

روز گذشته کمپانی سامسونگ تایید کرد که سری میان رده Galaxy M سرانجام روانه بازار می‌شوند. ماه‌هاست که شاهد انتشار شایعه‌ها و گزارش‌هایی درباره این گوشی‌های ارزان قیمت هستیم و حالا مشخصاتی از یکی از آن‌ها تحت عنوان Galaxy M20 منتشر شده است.

همان‌طور که پیش از این هم گفته شده بود، این گوشی با صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع Infinity-U توسعه می‌یابد. این پنل نمایش همچنین با تکنولوژی LCD طراحی شده و وضوح تصویر آن 2340 در 1080 است. بدنه Galaxy M20 آلومینیومی است و در پنل پشتی آن دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و حسگر اثرانگشت فیزیکی دیده می‌شود. این گوشی همچنین 183 گرم وزن دارد و در ابعاد 156.4 × 74.5 × 8.8 میلی متر طراحی شده است. بدین ترتیب ابعاد کلی Galaxy M20 علی رغم پنل نمایش بزرگ آن با Galaxy S9 Plus و Galaxy J8 قابل مقایسه خواهد بود.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، دوربین اصلی این گوشی دوگانه طراحی شده است. حالا گفته می‌شود که لنز اصلی این ماژول 13 مگا پیکسلی و لنز ثانویه آن 5 مگا پیکسلی است. لنز استاندارد 13 مگا پیکسلی می‌تواند نشان دهنده کیفیت مطلوبی در سیستم تصویربرداری این گوشی میان رده و ارزان قیمت باشد. لنز استاندارد در دوربین Galaxy M20 از فوکوس خودکار و بزرگنمایی تا 4 برابر پشتیبانی می‌کند اما از طرف دیگر هیچکدام از این قابلیت‌ها در لنز دوم وجود ندارند و تنها برای بوکه افکت در نظر گرفته شده است.

دوربین Galaxy M20 همچنین از وضعیت‌های متعددی در دوربین مانند Beauty، Continuous Shot، Live Focus، Panorama و Pro Mode پشتیبانی می‌کند و از برچسب‌های واقعیت افزوده هم بهره می‌برد. 16 نوع فیلتر متفاوت دیگر هم در این سیستم باکیفیت گنجانده شده‌اند تا تجربه کاربری را بهبود ببخشند. دوربین سلفی Galaxy M20 هم یک لنز 8 مگا پیکسلی دارد که علاوه بر ثبت تصاویر سلفی استاندارد از قابلیت اعمال بوکه افکت پشتیبانی می‌کند.

 

میان رده تازه Galaxy M20 سامسونگ از پردازنده اگزینوس 7885 سامسونگ قدرت می‌گیرد. این پردازنده قبلا در توسعه گوشی هوشمند Galaxy A7 (2018) به کار رفته است و می‌تواند Galaxy M20 میان رده را در سطح Nokia 6.1 و Moto G6 Plus که به اسنپ‌دراگون 630 مجهز هستند قرار دهد. این گوشی همچنین به 3 گیگابایت رم و 32 / 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود که البته می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD هم ارتقا داد. Galaxy M20 همچنین قرار است با سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض معرفی شود و ظرفیت باتری آن هم معادل 5000 میلی آمپر ساعت باشد.

این گوشی تا هفته آینده در هند رسما رونمایی خواهد شد. Galaxy M20 در ابتدا تنها در همین بازار عرضه می‌شود اما به تدریج به سایر بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Mamad

۱۳۹۸/۱/۱۰
داداش الجی مال کره ایه اچ تی سی هم یک زمانی غولی بود برا خودش ولی تقصیر خودشه خلاقیت نداشت و جنس خوبی استفاده نمیکنه

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷
به به آقای علی مجتبی آرش علیرضا فرکوش! استاد اکانت فیک! حداقل قبل از نظر دادن یه منبعی یا سندی بده تا حرفاتو باور کنیم!! اونی که بعد از این همه سال هنوز تو بازار آمریکا راهش نمیدن بیچاره است یا سامسونگ غول فروش گوشی در تمام جهان (آمریکا،اروپا،آسیا و آفریقا،اقیانوسیه)؟؟

salim

۱۳۹۷/۱۰/۲۷
با وجود این گوشی های جدید میان رده سامسونگ کسی دنبال جنس چینی بی کیفیت نمیره و سال 2019 هواوی ورشکست میشه دقیقا مثل الجی و اچ‌تی‌سی تو بازار پرچمدار هم که هواوی حتی از شیائومی هم شکست خورده!

قاسم

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خخخخ،اینو باش،

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
به چه روزی؟ به اینکه میانرده ش در حد پرچمدار کذایی حبابیه و کیفیتش چندین برابره؟ از نظر فروش هم که سال هاست در صدره