خانهاخبار
ژست‌های حرکتی جدید به نسخه iOS اپلیکیشن YouTube اضافه شد

ژست‌های حرکتی جدید به نسخه iOS اپلیکیشن YouTube اضافه شد

گوگل در آپدیتی جدید ژست‌های حرکتی تازه‌ای به نسخه iOS اپلیکیشن یوتیوب اضافه کرد تا کاربران به راحتی بتوانند با سوایپ به سمت چپ و راست بین ویدیوهای بعدی و قبلی جابجا شوند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

جدیدترین آپدیت نسخه iOS اپلیکیشن YouTube قابلیت جدیدی به این برنامه اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد خیلی سریع بین ویدیوهای مختلف جابجا شوید. از این پس، وقتی دارید ویدیویی تماشا می‌کنید کافی است به سمت چپ سوایپ کنید تا به ویدیوی پیشنهادی بعدی بروید و به سمت راست سوایپ کنید تا به ویدیوی قبلی برگردید.

این ژست‌ها در هر دو حالت عمودی و افقی کار می‌کنند. علاوه بر این، قابلیتی برای دید زدن هم وجود دارد که به کمک آن با کمی سوایپ کردن به چپ یا راست می‌توانید نگاه کوتاهی به ویدیوی بعدی یا قبلی داشته باشید. در این حالت، پخش ویدیوی فعلی همچنان ادامه خواهد یافت.

روش جدیدی برای جابجا شدن بین ویدیوهای یوتیوب در نسخه iOS ارائه شده است. اکنون با سوایپ کردن می‌توانید به ویدیوی بعدی یا قبلی بروید. برای استفاده از این ویژگی در دستگاه‌های مجهز به iOS (آیفون 6S و بالاتر)، مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه اپلیکیشن YouTube استفاده می‌کنید.

گوگل می‌گوید این قابلیت برای آیفون 6S و بالاتر موجود است. علاوه بر این، کنترل‌های قبلی نیز همچنان در دسترس قرار دارد تا اگر خواستید بتوانید با تپ کردن روی ویدیو یا متوقف ساختن آن، به کنترل‌های پلیر دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر این ویژگی فقط در نسخه iOS اپلیکیشن یوتیوب قرار گرفته، اما گوگل به زودی آن را به نسخه اندروید هم اضافه خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)