خانهاخبار
ال‌جی ۱ سالگی یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین فروشگاه‌های خودش را جشن گرفت

ال‌جی ۱ سالگی یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین فروشگاه‌های خودش را جشن گرفت

ال‌جی در جشن تولد ۱ سالگی فروشگاه چارسوی خودش اقدام به فروش گوشی‌های هوشمندش با ارز دولتی و قیمت مناسب کرد. در ادامه گزارشی از این تولد و اتفاقاتی که در آن رخ داد را بخوانید.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

فروشگاه ال‌جی موبایل چارسوی تهران که با شکست رکورد فروش روزانه و ماهانه جزو بزرگترین و پرفروش‌ترین فروشگاه‌ ال‌جی موبایل در دنیا، سالگرد یک‌سالگی‌اش را با برگزاری مراسم تولد و جشنواره ویژه‌ مشتریان جشن گرفت.

این مراسم حوالی ظهر پنجشنبه 20 دی، با حضور گسترده و پرشور مشتریان و طرفداران ال‌جی موبایل در محل فروشگاه چارسوی تهران برگزار شد. بازدیدکنندگان از فروشگاه چارسو علاوه بر خرید موبایل ال‌جی با نرخ ارز دولتی و قیمت پایین‌تر از بازار و نیز دریافت هدایای ارزشمند، شانس حضور در مراسم تولد یک‌سالگی این فروشگاه را پیدا کردند .

آقای دی اس ان، مدیر کل ال‌جی الکترونیکس در ایران به همراه دیگر مدیران و مسئولان فروشگاه چارسو در مراسم سالگرد یک ساله شدن آغاز فعالیت فروشگاه ال‌جی موبایل چارسو حضور داشتند و با برش دادن کیک تولد یک‌سالگی فروشگاه این اتفاق برجسته را جشن گرفتند

فروشگاه موبایل ال‌جی، مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و علاوه بر برطرف کردن کلیه مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های همراه، خدمات بهتری در فضایی بزرگ‌تر در خدمت مشتریان ال‌جی قرار می‌دهد. همچنین این فروشگاه با شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.

فروشگاه جدید ال‌جی چارسو تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. در این فروشگاه می‌توانید به راحتی و در آرامش از محصولات دیدن کنید و هر سوال تخصصی و عادی که دارید بپرسید. حتی می‌توانید کد و سایر اطلاعات محصول را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از سایر فروشگاه‌های ال‌جی تهیه کنید. ال‌جی در این فروشگاه کم‌نظیر تجربه خریدی برای شما رقم میزند که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید.

 فروشگاه ال‌جی چارسو که در قلب بازار موبایل ایران قرار دارد، طی چند سال گذشته توانسته رکورد فروش را زده و به پرفروش‌ترین فروشگاه موبایل این شرکت در دنیا تبدیل شود.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الهام

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
ارز دولتی؟!!
چن تومنیش؟؟؟
4200ی؟ یا 10 تومنی بانک مرکزی؟
یا همون ارز دولتی ک تو بازار داره معامله میشه؟ اینام دولتین فقط تو دست مردم دس ب دس میشن
آخر کدومش؟؟؟؟
خدایا کی این دنیا ب آخر میرسه؟
دیگه واقعیتاشم مثل سریالای آبکی تلویزیون ملی داره تکراری میشه