خانهاخبار
سه تور ساحلی که زمستانی گرم برایتان می‌سازد!

سه تور ساحلی که زمستانی گرم برایتان می‌سازد!

سفر ساحلی همیشه از جذابیت سفرهای خارجی است، به شما پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌وقت این تجربه را از دست ندهید و برای خود در یک تعطیلات قابل برنامه‌ریزی زمستانی برای لذت سفر تابستانی برنامه‌ریزی کنید.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

سفر ساحلی همیشه از جذابیت سفرهای خارجی است، به شما پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌وقت این تجربه را از دست ندهید و برای خود در یک تعطیلات قابل برنامه‌ریزی زمستانی برای لذت سفر تابستانی برنامه‌ریزی کنید. اگر هنوز نسبت به جزییات این مقاصد آگاهی ندارید می‌توانید با پیشنهادهای آژانس مقتدر سیر آشنا و با یکی از آنها همراه شوید.

image

آب‌بازی و خوشگذرانی در پارک‌های آبی زمستانی با تور آنتالیا

تور آنتالیا را که انتخاب می‌کنید، بهتر است بدانید به یکی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین مقاصد سفر ساحلی رفته‌اید و در این فصل با بهترین قیمت‌ها خوش می‌گذرانید.

هتل‌های لوکس و 5 ستاره این شهر ساحلی این روزها تخفیف‌های بزرگی خورده است و این تخفیف‌ها به شما فرصت می‌دهد که مسافرت لوکسی را داشته باشید.

نگران تغییرات دمایی هوا نباشید، چون اکثر ماطق گردشگری امکانات گرم‌کننده دارند و با این امکانات شما نه تنها می‌توانید از استخرهای روباز استفاده کنید بلکه پارک‌های آبی که با گرم‌کننده فعال هستند هم آماده‌ی پذیرایی از شما هستند.

واقعیت این است که  زمستان‌های آنتالیا حال و هوای دیگری دارد. به غیر از دسترسی شما به تفریحات تابستان می‌توانید هیجان‌انگیزترین تجربه‌های زمستانه را هم داشته باشید. تورهخای طبیعت‌گردی در این فصل خوب در دسترس هستند و شما را به پیست‌های تفریحی اسکی و یا ورزش‌های زمستانی می‌برند تا خوش بگذرانید.

در این مراکز و تفریح‌گاه‌ها علاوه بر اسکی لژسواری برای هیجان بر روی برف و بالن‌سواری هم به شما پیشنهاد می‌شود که به نظر ما اصلا نباید از دست بدهید.

به همراه این تورها یک شبی را هم می‌توانید در کلبه‌های جنگلی بگذرانید و در کنار آتش و زیر برف خاطرات عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

زمان را محاسبه کنید. برای این سفر نیازی نیست مراحل اداری پیچیده‌ای را پشت سر بگذارید، همین الان چمدان ببندید و آخر هفته‌ی زمستانی خوبی را در آنتالیا داشته باشید.

image

خرید از جشنواره‌ی زمستانی در بهترین آب و هوا با تور دبی

اگر علاقه به ساحل شما را با تور دبی روبه‌رو کرده، تصمیم درستی گرفته‌اید و یکی از بهترین سفرهایتان را پیش‌رو دارید. روزهای سرد سال و فصل زمستان یکی از پرطرفدارترین زمان‌های سفر به این شهر است. آب و هوای خوب و معتدل در این فصل یک بهار دلچسبی را پیش‌روی شما می‌گذارد که خاطره‌ی آن فراموش نشدنی است.

اما آنچه که این فصل را در دبی جذاب‌تر می‌کند جشنواره‌های خرید و حراج‌های ابتدای سال میلادی جدید است که فرصت بی‌نظیری را برای مسافران می‌سازد. می‌توانید به مشهورترین برندهای جهان بروید و در آنجا مهم‌ترین خریدهای فصل‌تان را با بهترین قیمت انجام دهید و با خیال راحت به سفرتان ادامه دهید.

در این زمان معمولا برای اقامت در هتل‌های لوکس و یا ویژه با امکانات و برنامه‌های خاص نیاز به هماهنگی دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر اقدامی با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید تا بتوانید با بهترین برنامه‌ی سفر همراه شوید.

حتما به خوبی می‌دانید که برای رسیدن به دبی، حتما باید ویزای دبی داشته باشید، بنابراین در زمانی که آماده‌ی سفر شدید مدراک خود را به آژانس بفرستید تا در اولین فرصت ویزای دبی شما صادر و شرایط سفرتان فراهم شود.

دبی را بدون گشت و گذار در شهر و خوردن بهترین و خوشمزه‌ترین فست‌فودهای خیابانی ترک نکنید. در اینجا کامیونت‌ها و یا خودروهای جذابی را به عنوان رستوران‌های سیار انتخاب می‌کنند که همان تماشای هر کدام بخشی از دیدنی‌های شهر است چه برسد به اینکه مزه‌ی خوش غذاهای آنها را متحان کنید.

به سرعت به برنامه‌های تور دبی در وب‌سایت مقتدر سیر نگاه بیاندازید و برای اولین فرصت مناسب خریداری کنید.

image

تور تایلند

حتما به خوبی می‌دانید که در فصل زمستان در تایلند آب و هوایی خوب و معتدل در جریان است و مناسب‌ترین زمان سفر به این تکه از بهشت به حساب می‌آید. دریا آرام است و ساحل طلایی به شما رونمایی می‌کند تا حال خوشی را در کنار این آرامش تجربه کنید.

شما با خرید تور بانکوک و یا تور ترکیبی تایلند بعد از تماشای بانکوک شهر معابد بی‌نظیر راهی تو جزیره‌ی بی‌نظیر دنیا یعنی پاتایا و پوکت می‌شوید و شکل دیگری از سفر جذاب ساحلی را تجربه می‌کنید.

تجربه‌ی سفر به تایلند با یک‌بار سفر تمام نمی‌شود و این دفترچه همیشه در دل شما باز است و شما می‌خواهید که مجدد راهی آن شوید. درختان سبز در کنار ساحل شن‌های طلایی با افقی آبی از دریا آنقدر چشم‌گیر است که به تنهایی روزهای شما را دگرگون کند. حالا فرض کنید در کنار این دگرگونی تفریح‌های هیجان‌انگیز را هم تجربه کنید.

می‌توانید با قایق محلی به اعماق دریا بروید و به تنهایی در آب شنا کنید و یا با کمک مربی‌های غواصی در اعماق آب با حیوانات آب‌زی لحظات خوشی را بگذرانید. می‌توایند با هلی‌کوپتر بر بلندای صخره‌های جزیره بروید و از آنجا سقوط آزاد کنید و به اعماق آبی دریا فرو روید. با راهنماهای محلی به یکی از جزایر مشهور ساخت فیم جیمزباند بروید و یا در یکی از جزیار نزدیک به پوکت شکار صدف و درآوردن مروارید از میان آن را تجربه کنید.

منحصر به فردترین سفر ساحلی هر مسافری در تایلند به چشم می‌آید و هیچ‌وقت از ذهن او پاک نمی‌شود می‌توانید به همراه خانواده به آنجا بروید و فرزندانتان را به بهترین اتاق‌های بازی جزیره در هتل بسپارید و به همراه همسرتان خوش‌گذرانی کنید. شک نکنید که به فرزندتان هم در پارک آبی هتل و یا زمین‌های ورزشی آن خوش مي‌گذرد.

همین الان به وب سایت مقتدر سیر بروید و اولین تور تایلند را رزرو کنید.

 

منبع : ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)