خانهاخبار
ردمی نوت 7 در 8 دقیقه به طور کامل به فروش رفت

ردمی نوت 7 در 8 دقیقه به طور کامل به فروش رفت

جدیدترین موبایل شرکت شیائومی تحت برند ردمی با نام نوت 7 امروز وارد حالت عرضه عمومی شد، اما در عرض 8 دقیقه و 36 ثانیه به طور کامل به فروش رفت. فروش بعدی از 18 ژانویه آغاز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

ردمی برند جدیدی است که به تازگی تحت سرپرستی کمپانی شیائومی افتتاح شده است. این شرکت هفته گذشته موبایل ردمی نوت ۷ را معرفی کرد. تلفنی که امروز، در روز نخست عرضه خود در چین، ظرف ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه به طور کامل به فروش رفت.

موجودی بعدی ردمی نوت ۷ از ۱۸ ژانویه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این دستگاه سه مدل مختلف دارد: ۳ گیگ رم + ۳۲ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۱۴۷ دلار، ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۱۷۷ دلار، و ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۲۰۶ دلار.

پیش‌فروش این دستگاه که بعد از دو روز متوقف شده بود، دیروز مجددا بازگشایی شد اما دوباره بعد از ۲۰ دقیقه در دسترس خارج گردید. مدیر عامل شیائومی در توضیح این اتفاق گفت که میزان تقاضا فراتر از انتظارات شرکت بوده و آن‌ها می‌خواستند مطمئن شوند کسانی که پیش‌خرید را انجام می‌دهند بتوانند در کمترین زمان موبایل خود را دریافت کنند.

نوت ۷ اولین تلفن هوشمندی است که از ردمی به عنوان یک برند مستقل به بازار می‌آید. این دستگاه برخلاف دستگاه‌های قبلی خود بدنه‌ای شیشه‌ای و باکیفیت دارد و نسبت نمایشگر به بدنه آن، به لطف طراحی ناچ قطره‌ای‌اش، بسیار بالاست.

ردمی نوت ۷ از نمایشگری ۶.۳ اینچی +Full HD با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده می‌کند. این نمایشگر از روشنایی 450-nit، نرخ کنتراست ۱۵۰۰:۱، قابلیت دید در نور و حالت محافظت از چشم نیز پشتیبانی می‌نماید.

در زیر بدنه هم یک پردازنده کوآلکام اسنپدراگون ۶۶۰ هشت هسته‌ای به همراه ۳/۴/۶ گیگ رم و ۳۲/۶۴ گیگ حافظه داخلی قرار دارد. علاوه بر این، درگاه کارت حافظه نیز به کاربران اجازه می‌دهد ظرفیت دستگاه را مطابق نیاز خود افزایش دهند.

image

ردمی در این دستگاه اقتصادی بر ارائه تجربه عکاسی حرفه‌ای تمرکز زیادی کرده است. نوت ۷ با دیافراگم f/1.8، سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی، به همراه تکنولوژی هوش مصنوعی، به بازار می‌آید.

در ناچ قطره‌ای این تلفن هوشمند یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده و در کنار آن دو قابلیت AI Smart Beauty و قفل‌گشایی دستگاه از طریق تشخیص چهره وجود دارد. ردمی نوت ۷ از جک ۳.۵ میلی متری هدفون و سنسور مادون قرمز نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت این دستگاه در بدنه پشتی آن قرار گرفته است.

این موبایل دارای یک باتری ۴ هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۴ است که می‌تواند ظرف ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه به طور کامل شارژ شود. این گوشی هوشمند در بخش نرم‌افزار نیز به کمک MIUI 10 از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مقصود

۱۴۰۲/۳/۲۷
خوب

سامیار

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
بسیار عالی نسبت به قیمت
فوق العاده

winter

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
فوق العادس...

Rashidi

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
ایوالله سامسونگ خجالت بکش با این قیمتای بالا