خانهاخبار
بند کفش‌های جدید نایک توسط اپلیکیشن موبایل بسته می‌شود!

بند کفش‌های جدید نایک توسط اپلیکیشن موبایل بسته می‌شود!

کمپانی نایک به تازگی کفش‌هایی برای بسکتبالیت‌ها طراحی کرده که بند آنها توسط اپلیکیشن موبایل بسته می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

نایک یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید لوازم ورزشی در دنیا به حساب می‌آید. این کمپانی به عنوان آخرین محصول خود، کفش‌هایی مناسب بسکتبالیت‌ها طراحی کرده است که با اتصال به اپلیکیشن موبایل، می‌توانید بند آنها را تنها با لمس نمایشگر ببندید!

image

 

ویدئویی برای این محصول آماده شده که یک بسکتبالیت در آن به فعالیت‌های ورزشی خود می‌پردازد و ضمن انجام حرکات ورزشی، قابلیت‌های کتانی جدید نایک مدل Adapt BB را مشاهده می‌کنیم.

او در ابتدای امر، به کمک اپلیکیشن قرار گرفته روی موبایل، حالت دلخواه خود برای کفش را تنظیم کرده و آن را در پاهای خود محکم می‌کند و به این ترتیب، برای انجام حرکات ورزشی آماده می‌شود.

اریک آوار مدیر ارشد بخش خلاقیت نایک در مورد کفش Nike Adapt BB می‌گوید:

ما در ابتدا بسکتبال را انتخاب کردیم، چرا که تقاضای ورزشکاران در این زمینه بش از سایر افراد است. بسکتبالیت‌ها در طول یک مسابقه بسکتبال به این نیاز دارند که کفش خود را در شرایطی سفت بسته و برخی مواقع نیز آن را آزاد کنند تا پای‌شان خسته نشده و از طرف دیگر گردش خون در آنها جریان داشته باشد.این قضیه یک موضوع کلیدی برای بسکتبالیت‌ها به حساب می‌آید.

image

 

ساز و کار Adapt BB به این صورت است که وقتی ورزشکار پای خود را درون کفش می‌گذارد، موتور قرار گرفته درون این محصول مشخصات پا را محاسبه می‌کند. حالا اینجاست که تکنولوژی FitAdapt وارد کار می‌شود. به وسیله لمس بدنه کفش یا به کمک اپلیکیشن Nike Adapt رو تلفن هوشمند، ورزشکاران قادر خواهند بود در طول برگزاری مسابقات، حالت‌های مختلفی را برای کفش خود در نظر گیرند. له عنوان مثال هنگام اعلام وقت استراحت، آنها می‌توانند بندهای کفش را شل کرده تا به پاهای خود استراحت دهند و در موعد مقرر، مجددا آنها را سفت می‌کنند. استفاده کنندگان از این کفش قادر خواهند بود تا هنگام ارائه بروزرسانی، کفش‌های خود را آپدیت کرده و از امکانات جدید بهره‌مند شوند.

image

در نهایت به بحث شیرین قیمت می‌رسیم. Nike Adapt BB از 17 فوریه (28 بهمن) با قیمت 350 دلار در دنیا عرضه می‌شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)