خانهاخبار
نسل هفتم آیپاد تاچ در دست توسعه است

نسل هفتم آیپاد تاچ در دست توسعه است

بر اساس اطلاعاتی که از منبع ژاپنی Macotakara منتشر شده، ظاهرا اهالی کوپرتینو در حال توسعه نسل هفتم آیپاد تاج هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

آیپاد، یکی از محصولات کمپانی اپل به حساب می‌آید که در همان ابتدای عرضه، توانست به موفقیت عجیبی دست پیدا کند و دنیای موسیقی را تا حد زیادی دگرگون کرد. رفته رفته با عرضه آيفون برخورداری این دستگاه از ویژگی‌های آیپاد، فروش این محصول با شیب ملایمی رو به افول رفت.

نسل ششم که آخرین آیپاد تولید و عرضه شده توسط اهالی کوپرتینو به حساب می‌آید، در جولای سال 2015 در دسترس خریداران قرار گرفت که مجهز به پردازنده A8 و 1 گیگابایت رم بود. از آن زمان، این گجت محبوب از فکر مدیران اپل خارج شده بود. اما بر اساس اخبار جدیدی که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد، ظاهرا کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا آیپاد تاچ را مجددا زنده کرده و نسل هفتم آن را طراحی و در آینده نزدیک وارد خط تولید کنند.

image

منبع ژاپنی Macotakara که منتشر کننده این خبر است، در ادامه گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که اپل قصد دارد تا درگاه USB-C را به آیفون‌های 2019 آورده و به این ترتیب، پس از مدت‌ها عقب ماندگی از سایر رقبا، امکان شارژ سریع را به تلفن هوشمند خود اضافه کند. از آنجا که اپل اخیرا آیپد پرو را به پورت یو اس بی سی مجهز کرد، اضافه شدن درگاه مربوطه به آيفون نیز دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ALI

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
خبر خیلی خوبی بود کلی حال کردم
تا همین الانم دارم از ایپاد نسل 6 استفاده میکنم حرف نداره و هنوز قدیمی نشده