خانهاخبار
خط تولید گلکسی M سامسونگ پیش از عرضه جهانی ابتدا به کشور هند وارد می‌شود

خط تولید گلکسی M سامسونگ پیش از عرضه جهانی ابتدا به کشور هند وارد می‌شود

خط تولید گلکسی M سامسونگ چندی است که معرفی شده و ظرف هفته‌های آینده، باید منتظر Galaxy M20 ،M10 و M30 باشیم که فروش آنها از کشور هند آغاز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

همان طور که می‌دانید، چندی پیش بود که مسئولان سامسونگ طی رویدادی، خط تولید Galaxy M را به دنیای تکنولوژی معرفی کردند که محصولات مقرون به صرفه تولید شده در این دسته قرار می‌گیرند. طبق اخبار جدید منتشر شده توسط رویترز، کره‌ای‌ها قصد دارند تا اولین گوشی‌های سری M را ابتدا در کشور چین عرضه کرده و پس از مدتی، آنها را روانه بازار جهانی کنند.

با توجه به فروش بالای محصولات شیائومی در کشور هند و پایین آمدن سهم کره‌ای‌ها از بازار این کشور، مدیران سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا مجدا به میدان جنگ برگشته و خط تولید سری M را جایگزین سری J کنند.

محصولات جدید تنها از وبسایت سامسونگ و Amazon India قابل خرید خواهند بود. این محصولات با قیمت‌هایی بین 10 تا 20 هزار روپیه (142 تا 284 دلار) و مجهز به باتری‌های بزرگ و تکنولوژی شارژ سریع خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی M10 که مدل پایه این سری است، به نمایشگر 5.6 اینچی LCD و پردازنده اگزینوس 7870 مجهز باشد. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشت 13 و جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

image

بیایید با هم نگاهی به مشخصات گلکسی M20 نیز بیاندازیم:

  • نمایشگر 6.1 اینچی LCD
  • پردازنده اگزینوس 7885
  • 3 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64 گیگابایتی
  • دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

کشور هند به عنوان دمین بازار تلفن‌های هوشمند در دنیا به حساب می‌آید که حدود یک میلیارد نفر از جمعیت آن از وای فای و تقریبا 350 میلیون نفر استفاده می‌کنند. کمپانی شیائومی با عرضه محصولات مقرون به صرفه توانسته بازار این کشور را در دست گیرد و سامسونگ نیز می‌خواهد با ارائه محصولات سری گلکسی M، به جنگ با Xiaomi رفته و نبض بازار را به چنگ آورد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا موسوی نیا

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
این همون سری 5j و j7 هست که هیچ ارتقای سخت افزاری نگرفته !