خانهاخبار
گلکسی اس 10 پلاس باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ است!

گلکسی اس 10 پلاس باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ است!

گزارش شده که گلکسی اس 10 پلاس پرچمدار قرار است علی رغم باتری بزرگش همچنان بدنه باریکی داشته باشد و باریک‌ترین پرچمدار سطح بالای سامسونگ از سال 2016 تا کنون باشد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

سامسونگ و اپل از سازندگانی به شمار می‌روند که از ابتدای عرضه گوشی‌های هوشمند تا به حال تلاش کرده‌اند دستگاه‌هایی را با ضخامت بدنه بسیار کم روانه بازار سازند. از طرفی از سال 2015 شاهد طراحی بدنه گوشی‌های همراه با ضخامت بیشتری هستیم و این تصمیم سازندگان هم عمدتا به تلاش برای تعبیه قطعات داخلی بیشتر و همچنین باتری‌های بزرگتر وابسته است. در عین حال ممکن است که سامسونگ بتواند امسال با سری گلکسی اس 10 خود بار دیگر دستگاه‌هایی را با طراحی باریک اما همان قابلیت‌های پیشرفته توسعه دهد.

یکی از افشاگران دنیای مجازی به نام استیو همرستوفر رو گذشته ادعا کرد که گلکسی اس 10 پلاس قرار است باریک‌ترین گوشی هوشمند پرچمداری باشد که سامسونگ در خلال سال‌های اخیر توسعه داده است. به طور مشخص گفته شده که این دستگاه 7.79 میلی متری ضخامت خواهد داشت و بدین ترتیب باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ از سال 2016 تا به حال خواهد بود.

image

 

برای توضیح بیشتر باید بگوییم که سامسونگ تنها 5 گوشی پرچمدار با ضخامت کمتر از گلکسی اس 10 پلاس را تا به حال معرفی کرده است. این گوشی‌ها گلکسی اس 6 (6.8 میلی متر)، اس 6 اج پلاس (6.9 میلی متر)، اس 6 اج استاندارد (7 میلی متر)، گلکسی نوت 5 (7.6 میلی متر) و اس 7 اج (7.7 میلی متر) هستند.

گلکسی اس 10 پلاس سطح بالا قرار است به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز شود؛ از دوربین اصلی با لنزهای چندگانه در پنل پشتی بهره ببرد و علی رغم این موارد همچنان بدنه‌ای باریک داشته باشد. هیچکدام از این ویژگی‌های پیشرفته روی گوشی‌های 5 گانه مذکور تعبیه نشده بودند و احتمالا به همین خاطر سامسونگ توانسته بود بدنه آن‌ها را بسیار باریک طراحی کند. درواقع همه این گوشی‌ها دوربین اصلی با تنها یک لنز داشتند و ظرفیت باتریشان هم بسیار کمتر از 4000 میلی امپر ساعت بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
بدون شک بهترین پرچمدار سال 2019