خانهاخبار
شایعاتی درباره مشخصات سامسونگ گلکسی S10 منتشر شد

شایعاتی درباره مشخصات سامسونگ گلکسی S10 منتشر شد

سامسونگ قرار است 20 فوریه از کهکشانی محبوب خود گلکسی S10 رونمایی کند زمانی که کم‌کم به آن نزدیک می‌شویم و شایعات بیشتر و جدی‌تری از این گوشی هوشمند منتشر می‌شوند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

 سامسونگ قرار است 20 فوریه  از کهکشانی محبوب خود گلکسی S10  رونمایی کند زمانی که کم‌کم به آن نزدیک می‌شویم و شایعات بیشتر و جدی‌تری از این گوشی هوشمند منتشر می‌شوند.

در تازه‌ترین شایعات منتشرشده یک منبع آگاه فهرستی از مشخصات سامسونگ گلکسی S10 و S10 پلاس را منتشر کرده است . این منبع آگاه درباره این دو گوشی هوشمند اعلام کرده که این دو مجهز به صفحه‌نمایش ultrasonic و دوربین دوگانه بوده و در رنگ‌های  سیاه، سفید، آبی و سبز عرضه خواهند شد.

گفته می‌شود که کهکشانی 10 سامسونگ یک مدل دیگر غیر از دو مدل مرسوم بانام گلکسی  S10 Lite نیز خواهد داشت که مدل کلاسیک این گوشی هوشمند بوده و علاوه بر رنگ‌های ذکرشده در رنگ زرد برای کاربران جوان و علاقه‌مندان به رنگ‌های جدید رونمایی خواهد شد . هم‌چنین شایعات منتشرشده نشان می‌دهد که مدلی تحت عنوان Galaxy S10 E نیز قرار است ویژه اپراتور مخابراتی AT&T برای بهره‌مندی از فناوری نسل پنجم اینترنت رونمایی شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)