خانهاخبار
آیا سامسونگ سرنخی برای رونمایی از موبایل منعطفش در رویداد 1 اسفند ارائه کرده است؟

آیا سامسونگ سرنخی برای رونمایی از موبایل منعطفش در رویداد 1 اسفند ارائه کرده است؟

سامسونگ به تازگی بیلبوردی در شهر پاریس برپا کرده که در آن عبارتی دوپهلو نوشته شده است. برخی اعتقاد دارند که این شرکت قصد داشته به طور غیرمستقیم به رونمایی از تلفن تاشوی خود اشاره کند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

تیزری که از برگزاری رویداد بعدی سامسونگ در ۱ اسفند خبر می‌داد تایید می‌کند که در آن روز شاهد معرفی گلکسی اس ۱۰ خواهیم بود. اما گزارش دیگری مدعی است که این شرکت می‌خواهد تلفن هوشمند منعطفش را هم در همان روز معرفی کند. این بار می‌توانیم به جای نمایش نسخه پروتوتایپ بالاخره مدل نهایی این موبایل تاشو را ببینیم.

البته خود سامسونگ هنوز تایید نکرده که گوشی منعطفش در ۱ اسفند معرفی خواهد شد، ولی با توجه به نشانه‌هایی که ارائه شدیم می‌توانیم حدس‌هایی در این مورد داشته باشیم.

سامسونگ در میدان کنکورد پاریس بیلبوردی بر پا کرده که متنی به زبان کره‌ای روی آن نوشته شده است. ترجمه این متن به زبان انگلیسی معادل The future unfolds است که به فارسی می‌توانیم آن را به این صورت ترجمه کنیم: «آینده آشکار (باز) می‌شود».

همان طور که احتمالا می‌دانید، گوشی‌های منعطف با عنوان Foldable Phones خطاب می‌شوند، از این رو به نظر می‌رسد که این شرکت بازی هوشمندانه‌ای با کلمه Fold کرده و غیرمستقیم از معرفی گوشی منعطف خود خبر داده است. علاوه بر این، قبلا در اخبار اعلام شده بود که این دستگاه در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود.

بر اساس شایعات ظاهرا سامسونگ هنوز نامی برای این گوشی انتخاب نکرده، اما گفته می‌شود که گزینه‌های اصلی برای نام این محصول گلکسی F، گلکسی Fold و Fold است. تاریخ عرضه عمومی این موبایل احتمالا آوریل ۲۰۱۹ خواهد بود و انتظار داریم که قیمت بالایی داشته باشد.

رویداد معرفی گلکسی اس ۱۰ امسال در MWC 2019 در بارسلون اسپانیا برگزار نمی‌شود. سامسونگ در مراسمی مجزا این دستگاه را در تاریخ ۱ اسفند در شهر سن فرانسیسکو معرفی خواهد کرد. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا از این گوشی منعطف هم رسما در همین مراسم رونمایی می‌شود یا نه.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)