خانهاخبار
GD510 Pop؛ نماد وفاداری ال‌جی به محیط زیست

GD510 Pop؛ نماد وفاداری ال‌جی به محیط زیست

گروه خبری GSM‏ : LG GD510 Pop از تولید تا مصرف به محیط زیست دست یاری می‌دهد...
۱۳۸۸/۷/۲۱

گروه خبری GSM : ال‌جی روز گذشته گوشی جدیدی را با نام GD510 Pop معرفی کرده است که از کلیه جنبه‌ها سازگاری خود با محیط زیست را ثابت خواهد کرد. از مرحله تهیه و تولید مواد سازنده‌اش گرفته تا فرآیند ساخت و در نهایت عرضه به مصرف کنند‌گان روال دوستانه‌ای را با محیط زیست پیش گرفته است. بسته محتوی‌GD510 Pop ال‌جی از کاغذ بازیافتی ساخته شده و با جوهر سبوس روی آن نوشته‌ شده است.

                              

image

 عملکرد شارژر این گوشی به گونه‌ای است که به محض اینکه دستگاه به طور کامل شارژ شد و هشداری مبنی بر از جدا کردن شارژر به گوش رسید، به طور خودکار جریان برق را قطع می‌کند. برنامه‌های کاربردی سازگار با محیط زیست و از پیش نصب شده مانند Eco-tree و Eco-Calculator همراه با منوی CO2 گوشی این امکان را به کاربر می‌دهد تا به عنوان مثال از میزان تولید دی اکسیدکربنی که بواسطه استفاده از قطار به جای خودروی شخصی، کاهش یافته است، آگاهی پیدا کند.

                             

image

 اما مهمترین ویژگی که از این گوشی، محصولی صمیمی با محیط زیست می‌سازد، برخورداری از یک پوشش باتری قابل شارژ توسط نور خورشید است‌. با 10 دقیقه قرار گرفتن زیر نور خورشید، امکان انجام 2 دقیقه و 15 ثانیه مکالمه مداوم و 180 دقیقه زمان استندبای برای کاربر Pop کمپانی ال‌جی فراهم می‌شود.

LG GD510 Pop ضمن بهره‌مندی از ظاهری شیک و زیبا، از امکاناتی به شرح ذیل برخوردار است:

  • 11.2 میلیمتر ضخامت
  • صفحه نمایش مقاومتی و 3 اینچی TFT با رزولوشن WQVGA، دوربین 3 مگاپیکسلی دارای تمرکز خودکار و قابلیت فیلمبرداری
  • بلوتوث
  • MicroUSB
  • رادیوی FM

                         

image

LG Pop قرار است از اواسط اکتبر( تقریبا همین روزها) به بازار اروپا عرضه و سپس روانه سایر بازارهای جهان شود. لازم به ذکر است که کاربران در صورت تمایل به استفاده از مزایای پوشش باتری مجهز به پنل خورشیدی یاد شده می‌توانند آن را جداگانه و به عنوان ابزاری جانبی خریداری کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)