خانهاخبار
آمار دانلود VLC از سه میلیارد گذشت؛ پشتیبانی از ایرپلی به زودی از راه می‌رسد

آمار دانلود VLC از سه میلیارد گذشت؛ پشتیبانی از ایرپلی به زودی از راه می‌رسد

شرکت VideoLan که مالک پلیر محبوب VLC است، اخیرا با انتشار آماری اعلام کرد که تعداد دانلودهای VLC در هر دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ از سه میلیارد عدد عبور کرده است. این پلیر به زودی به پشتیبانی از ایرپلی مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

VLC احتمالا محبوب‌ترین مدیا پلیر در پلتفرم دسکتاپ و موبایل است، و این ادعا فقط حرف ما نیست، بلکه آمار آن را نشان می‌دهد. VideoLan، مالک VLC، اخیرا در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که میزان دانلود این نرم‌افزار در آخر هفته گذشته از ۳ میلیارد عدد عبور کرده است.

حدود ۲۵ درصد از این ۳ میلیارد مربوط به دستگاه‌های موبایلی بوده، بنابراین ۷۵۰ میلیون دانلود بر روی دو پلتفرم اندروید و iOS انجام شده است. اما آمار شرکت VideoLan به همین‌جا ختم نمی‌شود. آن‌ها برنامه‌هایی برای پلیر خود دارند که پشتیبانی از ایرپلی و فناوری واقعیت مجازی را شامل می‌شود.

کاربران VLC با پشتیبانی از واقعیت مجازی می‌توانند فیلم‌های قدیمی دوبعدی را با استفاده از لوازمی مثل HTC Vive در یک سینمای مجازی تجربه کنند. قابلیت جذاب دیگری که به زودی به VLC اضافه خواهد شد، پشتیبانی از ایرپلی اپل است.

کاربران اندروید VLC می‌توانند با کمک پشتیبانی از ایرپلی، محتواهای ویدیویی خود را مستقیما از تلفن هوشمند خود به Apple TV منتقل کنند. مسئولان VideoLan می‌گویند پشتیبانی از ایرپلی احتمالا تا یک ماه دیگر آماده خواهد شد.

علاوه بر این، VLC برنامه دارد کتابخانه رسانه‌ای بهتری برای اپلیکیشن خود فراهم کند تا سوئیچ کردن از آیتونز راحت‌تر شود. پر واضح است که این شرکت قصد رقابت با Plex و Kodi را ندارد، اما می‌خواهد تجربه کاربری نرم‌افزار خود را تا جای ممکن روان‌تر سازد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)