خانهاخبار
آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9 در کشور امارات منتشر شد

آپدیت اندروید 9 پای برای گلکسی نوت 9 در کشور امارات منتشر شد

از ساعاتی پیش، آپدیت اندروید 9 پای برای کاربران غیربتای گلکسی نوت 9 در کشور امارات منتشر شده و آن‌ها می‌توانند این به‌روزرسانی را به صورت OTA دریافت کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

حدود یک هفته پیش نسخه پایدار آپدیت اندروید پای مخصوص گلکسی نوت برای کاربران بتای آلمانی منتشر شد، و دیروز هم آپدیت ثانویه‌ای برای کاربران همین کشور عرضه گردید. حالا ظاهرا سامسونگ بالاخره می‌خواهد اندروید پای را برای کسانی که در نسخه اوریو قرار دارد منتشر کند. این آپدیت حدودا ۱.۶ گیگابایتی فعلا در کشور امارات منتشر شده و با نسخه نرم‌افزاری N960FXXU2CSA2 در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نسخه همان نسخه‌ای است که در آپدیت ثانویه روز گذشته آلمان در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

در حال حاضر به نظر می‌رسد این آپدیت فقط به صورت OTA منتشر شده اما احتمالا به زودی برای ساعت هوشمند سامسونگ و برای دانلود به صورت فایل نیز عرضه می‌شود. اگر گلکسی نوت ۹ دارید و ساکن امارات هستید، با رفتن به بخش Settings و باز کردن منوی Software Update می‌توانید گزینه Download updates manually را امتحان کنید. ممکن است در ساعات پیش رو سایر کشورها هم به این آپدیت دسترسی پیدا کنند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pourya

۱۳۹۷/۱۰/۲۳
اگه لطف کنین بگین چه تغییراتی هم داشته ممنون میشم