خانهاخبار
نسخه موبایل بازی Breaking Bad اواخر سال جاری برای اندروید و iOS عرضه می‌شود

نسخه موبایل بازی Breaking Bad اواخر سال جاری برای اندروید و iOS عرضه می‌شود

یازده سال بعد از شروع سریال پرطرفدار Breaking Bad، شرکت سونی با همکاری FTX Games قصد دارد تا نسخه موبایل بازی برکینگ بد را برای اندروید و آی او اس عرضه کند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

اگر از اهالی فیلم و سریال باشید، مطمئنا با عنوان Breaking Bad آشنایی دارید. سریالی محبوب و پرطرفدار که علاقمندان زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. همین میزان از محبوبیت سبب شده تا کمپانی سونی به همراه FTX Games تصمیم بگیرند تا نسخه موبایل بازی برکینگ بد را برای آی او اس و اندروید طراحی کنند که تا پایان سال جاری برای این پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

البته این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی Plamee ساخته و برای عرضه، به FTX Games سپره می‌شود. در جریان بازی، با شخصیت‌های مختلف سریال روبرو خواهیم شد که نقش‌های خود را در قالب کاراکترهای بازی ایفا می‌کنند.

image

ژانر این بازی استراتژیک خواهد بود و کاربران باید در حین اجرای عملیات به صورت مخفیانه، استراتژی مخصوص به خود را در نظر داشته باشند. در نهایت بد نیست بدانید که بازی Breaking Bad به رایگان در اختیار کاربران iOS و Android قرار می‌گیرد.

تیزری کوتاه از این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

M

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
به نظر من کار خوبی با تبلیغ این بازی نمی کنید، خیلی ها به خاطر این سریال تو کشور های مختلف به زندان رفتن و همین الانشم دارن خلاف انجام میدن.به خاطر تاثیراتی منفی که سریال‌داره که معمولا وقتی از ایران حرف میزنیم تاثیرات منفی یک فیلم و سریال در ایران همیشه چند برابر بیشتر از جاهای دیگست.درکل خدش کم بود که دارید معرفیش میکنید حالا بازیشم اومد?