خانهاخبار
امکان کنترل محصولات خانگی Whirlpool با ساعت هوشمند به زودی فراهم می‌شود

امکان کنترل محصولات خانگی Whirlpool با ساعت هوشمند به زودی فراهم می‌شود

Whirlpool که یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی به حساب می‌آید، قصد دارد تا محصولات خود را ساعت‌های هوشمند همگام‌سازی کند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

اگر از یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS استفاده می‌کنید و از طرف دیگر نیز از جمله علاقمندان به لوازم خانگی برند Whirlpool هستید، خبری خوش برای شما داریم. مهندسان و طراحان این شرکت به تازگی تصمیمی مهم را اتخاذ کرده‌اند و قصد دارند تا پشتیبانی از محصولات خود را به ساعت‌‌های هوشمند نیز بیاونرد. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا به وسیله این گجت‌ها، لوازم منزل خود کنترل کنند.

فرض کنید شما غذایی را داخل فر گذاشته‌اید، اگر ساعت هوشمند شما از سیستم عامل Wear OS پشتیبانی کند، می‌توانید وضعیت غذای داخل فر را به وسیله این ابزار پوشیدنی کنترل کنید و تصمیمات لازم را در موعد مقرر اتخاذ کنید.

image

در شاخه ماشین لباسشویی نیز کاربران قادر خواهند بود تا وضعیت شستشوی این دستگاه را حین کار کنترل کرده و آن را تغییر دهند. همچنین زمان پایان یافتن کار دستگاه نیز از این طریق قابل مشاهده است.

متأسفانه تا این لحظه، مدیران Whirlpool زمان پشتیبانی از سیستم عامل Wear OS را عنوان نکرده‌اند.

بد نیست بدانید در حال حاضر، پشتیبانی محصولات خانگی Whirlpool از دستیار هوشمند Google Assistant چندی است که پابرجاست و شما با به زبان آوردن عبارت Ok Google, preheat the oven to 450 degrees می‌توانید انتظار داشته باشید که دستگاه فر منزل شما با دمای 450 درجه سانتیگراد گرم شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)