خانهاخبار
تلفن‌های 2019 وان پلاس ممکن است از شارژ بیسیم برخوردار باشند

تلفن‌های 2019 وان پلاس ممکن است از شارژ بیسیم برخوردار باشند

با توجه به ارتباط نزدیک وان پلاس و اوپو، و اضافه شدن اوپو به کنسرسیوم شارژ بیسیم، حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که تلفن بعدی وان پلاس هم به فناوری شارژ بیسیم مجهز شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

همان طور که می‌دانید وان پلاس و اوپو هر دو متعلق به یک شرکت والد هستند. گاهی اوقات با بررسی اتفاقاتی که در اوپو می‌افتد می‌توانیم درباره ویژگی‌های موبایل بعدی وان پلاس ایده‌هایی به دست آوریم. حالا، خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران وان پلاس و کسانی که خواستار تکنولوژی شارژ بیسیم Qi هستند این است که اوپو هم به کنسرسیوم شارژ بیسیم پیوسته است.

با وجود این که تلفن هوشمند وان پلاس ۶ تی به استفاده از بدنه شیشه‌ای روی آورد، و همه می‌دانیم که این شاخصه برای استفاده از شارژ بیسیم ضروری است، ولی این دستگاه از قابلیت مذکور بهره‌مند نشد. در واقع، تا به حال هیچ کدام از تلفن‌های وان پلاس به این فناوری مجهز نشده‌اند. پیش از این، وان پلاس ۶ هم از بدنه شیشه‌ای استفاده کرد، ولی یکی از مسئولان این شرکت گفته بود که آن‌ها لزومی برای افزودن قابلیت شارژ بیسیم به دستگاه خود ندیده‌اند. او گفت: «ما قابلیت‌ها را بی‌دلیل و منطق به دستگاه خود اضافه نمی‌کنیم.»

شاید یکی از دلایل وان پلاس برای اضافه نکردن این قابلیت بیسیم به پرچمدارانش تکنولوژی شارژ سریع باشد. قبلا در تست‌ها ثابت شده بود که از صفر تا صد شارژ وان پلاس ۶ تی تنها ۸۵ دقیقه زمان می‌برد و عمر آن هم با ۹ ساعت و ۵۲ دقیقه یکی از بهترین‌های بازار است. در استاندارد شارژ بیسیم Qi، کاربران دستگاه خود را روی پد شارژر قرار می‌دهند، و باتری با کمک تکنولوژی الکترومغناطیس شارژ می‌شود. این استاندارد تحت حمایت کنسرسیوم شارژ بیسیم قرار دارد که در حال حاضر تعداد اعضای آن به ۶۵۶ شرکت می‌رسد.

انتظار می‌رود تلفن جدید وان پلاس بهار امسال با پشتیبانی از 5G و با طراحی و برندی جدید به بازار بیاید. پیت لائو، مدیر عامل این شرکت گفته بود این دستگاه تا قبل از انتهای ماه مه معرفی می‌شود. علاوه بر این انتظار داریم وان پلاس ۷ نیز در همان حوالی منتشر گردد. چندی قبل تصویری از مدیر عامل این شرکت منتشر شده بود که پروتوتایپی از دستگاه منتسب به وان پلاس ۷ را در دست داشت. تصویر این دستگاه که در فایل ارائه روی صفحه نمایش هم قرار داده شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)