خانهاخبار
شرکت راکستار در حال توسعه چندین پروژه نسل بعد بازی‌های رایانه‌ای است

شرکت راکستار در حال توسعه چندین پروژه نسل بعد بازی‌های رایانه‌ای است

شرکت راکستار یکی از محبوب‌ترین سازندگان بازی‌های رایانه‌ای میان کاربران است و به لطف کیفیت بالای محصولاتش، توانسته سود کلانی را به دست آورد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

راکستار تنها با عرضه دو عنوان، توانسته کار خارق‌العاده‌ای در این نسل انجام دهد. پورت بازی Grand Theft Auto V به نسل 8 سبب شد تا این بازی فروشی 100 میلیونی را تجربه کند در حالی که دیگر عنوان این کمپانی،  یعنی بازی Red Dead Redemption 2 توانسته یکی از سریع‌ترین دنباله‌های فروش را داشته باشد و سطح عناوین جهان‌باز-ماجراجویی به طور کلی ارتقا دهد و یک تجربه ناب را برای کاربران فراهم سازد.

بر اساس گزارش خبرگزاری GearNuke، شرکت راکستار لیست مشاغل مورد نیاز برای برخی از بازی‌های آتی خود را منتشر کرده و از این بازی‌ها به عنوان پروژه‌های نسل بعد بازی‌های رایانه‌ای یاد کرده است. با این حال، هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با این بازی‌های وجود ندارد و مشخص نیست راکستار در حال توسعه کدام یک از عناوین خود است. این موضوع می‌تواند بسیاری از طرفداران را امیدوار نگه دارد.

به نظر می‌رسد که شرکت راکستار در تلاش است تا سیستم‌های انیمیشنی خود را بهبود ببخشد و برای انجام این کار قصد دارد تا یک طراح فنی چهره را به استودیو نیویورک خود اضافه کند. همچنین برای دفتر خود در شهر تورنتو یک طراح ارشد هنری را در نظر گرفته است. هدف از ایجاد این مشاغل کمک به تحقیق و توسعه فناوری جدید برای عناوین آتی در لیست مذکور است.

این خبرگزاری همچنین متذکر شده است که این شغل‌ها در حوزه ایجاد رویکردهای جدید برای بازاریابی انیمیشن و ردیابی و تطبیق حرکات چهره خواهند بود. در سوی دیگر این شرکت در نظر دارد رویکردهای جدیدی را برای ردیابی چهره، انیمیشن صورت و تشخیص چهره توسعه دهد.

این شرکت همچنین سعی دارد سیستم موشن کپچر خود را ارتقا دهد تا برای ساخت بازی نسل در بخش ثبت حرکات به مشکلی برنخورد. هر چند این شرکت با عرضه بازی Red Dead Redemption 2 نشان داد که به خوبی از پس این کار بر می‌آید و جزئیات قوق‌العاده این بازی گواه آن است.

همچنین یک درخواست همکاری دیگری در دفتر راکستار در کشور هند منتشر شده است و ظاهرا تیم آن قصد دارد یک طراح هنری به جمع خود اضافه کنند تا دنیاهای نسل بعد را برای پروژهای آتی شرکت راکستار ایجاد نمایند.

اما سوالی که ذهن طرفداران را درگیر خود کرده، این است که راکستار در حال حاضر بر روی چه عنوانی کار می‌کند؟ هیچ شکی وجود ندارد که بازی Grand Theft Auto 6 در میان پروژه‌های آتی بزرگ این کمپانی خواهد بود. حتی امکان دارد که این عنوان هم‌اکنون در حال توسعه باشد. اخیرا نیز شایعات فراوانی درباره نسخه جدید عنوان Bully به گوش می‌رسد. اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و باید تا زمان اعلام رسمی توسط راکستار منتظر ماند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)