خانهاخبار
نسخه MMO بازی Aliens در راه است

نسخه MMO بازی Aliens در راه است

با توجه به خبرهایی که اخیرا به گوش می‌رسد علاوه بر دنباله بازی Alien Isolation که برای موبایل عرضه می‌شود، نسخه دیگری با حالت MMO برای کنسول‌های نسل حاضر در دست ساخت است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

اوایل این هفته خبر جذابی منتشر شد مبنی بر این که نسخه جدید بازی Aliens در راه است. این نسخه قرار است دنباله مستقیمی بر بازی محبوب Alien Isolation باشد که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. خیلی از کاربران منتظرند تا ببینند سازندگان این بازی دوباره چه برنامه‌ای برای آن‌ها دارند. ولی در ادامه اعلام شد که این بازی به طور اختصاصی برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد، و خیلی از کاربران از این تصمیم ناامید شدند.

هرچند این خبر خیلی از کاربران را ناراحت کرد، ولی هنوز جای امید برای آن‌ها باقی است. در گزارشی که به تازگی در وبسایت DSOGaming منتشر شده، ظاهرا بازی دیگری بر اساس عنوان Aliens در حال ساخت است که به عنوان یک بازی گسترده آنلاین (MMO) برای کنسول‌های نسل فعلی عرضه می‌شود.

این خبر برای خیلی از کاربران خوشحال‌کننده بود و اشاره به حالت MMO هم جذابیت این عنوان را دوچندان کرده است. البته در این میان عده‌ای نگران این هستند که حق اشتراک بازی مانعی در برابر طرفداران این بازی ایجاد کند.

استودیو Cold Iron که مشغول ساخت این بازی است تیم نسبتا تازه کاری به حساب می‌آید، و می‌توان گفت که این عنوان اولین کار بزرگ آن‌هاست. بنابراین این احتمال وجود دارد که خروجی کار خوب درنیاید. منتها استودیوهای زیادی در عناوین اول خود موفق بوده‌اند، اما باز هم ممکن است فشار نام بزرگ این فرنچایز اثر منفی خود را روی آن‌ها بگذارد.

با این همه، هنوز اطلاعات بیشتری درباره تاریخ عرضه و حتی عنوان رسمی این بازی در دسترس نیست. ولی به زودی خبرهای بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)