خانهاخبار
رندرهای ساعت گلکسی اسپورت از لبه صاف این دستگاه خبر می‌دهد

رندرهای ساعت گلکسی اسپورت از لبه صاف این دستگاه خبر می‌دهد

مدتی است درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ چیزهای زیادی گفته می‌شود، حالا رندرهای تازه‌ای از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد لبه بدنه این دستگاه شیار ندارد و کاملا صاف است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱

دو هفته پیش در خبری اعلام شد که سامسونگ مشغول کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی با اسم رمزی Pulse است. این ساعت هوشمند در حقیقت همان نسل بعدی Gear Sport است و احتمالا تحت عنوان Galaxy Sport معرفی می‌شود. دلیل این تغییر نام این است که سامسونگ ساعت‌های هوشمند خود را با مدل Galaxy Watch تحت برند گلکسی آورد.

در خبر مربوط به دو هفته پیش، اعلام شده بود این ساعت از سیستم عامل Tizen و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. با توجه به این که این دستگاه وارث Gear Sport است، تمرکز اصلی آن بر روی تندرستی خواهد بود. حالا گفته می‌شود اولین رندرهای این دستگاه بر اساس اطلاعات کارخانه‌ای آن طراحی و منتشر شده است. Gear Sport نمایشگری ۱.۲ اینچی داشت و وارث آن هم احتمالا همین اندازه را حفظ خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه در رنگ‌های سیاه، سبز، نقره‌ای و طلایی-صورتی به بازار می‌آید.

نام رمزی گلکسی اسپورت «پالس» است

این رندرها زبان طراحی آشنایی را نشان می‌دهند که یک تفاوت عمده دارد. در این دستگاه لبه شیار یا دندانه‌دار دیده نمی‌شود. لبه این ساعت صاف به نظر می‌رسد. البته منظورمان این نیست که این دستگاه نمی‌تواند لبه چرخشی داشته باشید، ولی در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان چیزی در این باره گفت.

علاوه بر این، گفته شده بود که این ساعت هوشمند با پشتیبانی از Bixby Reminder یا یادآور بیکسبی عرضه می‌شود. این یعنی نوتیفیکیشن‌های بیکسبی از تلفن هوشمند شما بر روی ساعت نمایش می‌یابد. قابلیت مذکور در حال حاضر بر روی گلکسی واچ وجود ندارد، ولی ممکن است از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری بعدا به آن اضافه شود.

سامسونگ هنوز چیزی درباره تاریخ عرضه این محصول اعلام نکرده، به همین خاطر معلوم نیست که این ساعت هوشمند ماه آینده در کنار گلکسی S10 معرفی خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)