خانهاخبار
CES 2019: با کیف فلزی بزرگی آشنا شوید که کنسول بازی شما را به یک کنسول پرتابل تبدیل می‌کند!

CES 2019: با کیف فلزی بزرگی آشنا شوید که کنسول بازی شما را به یک کنسول پرتابل تبدیل می‌کند!

Guardian محصول جدید شرکت GAMES است که برای تبدیل کردن کنسول‌های بازی خانگی به کنسول قابل حمل طراحی شده است و با در اختیار گذاشتن یک نمایشگر مناسب، شما را از تلویزیون یا مانیتور بی‌نیاز می‌کند. با استفاده از این محصول می‌تواند در هر مکانی که بخواهید از کنسول یا رایانه گیمینگ خود برای بازی استفاده کنید.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱

زمانی که Ninja، استریمر معروف بازی فورتنایت، برای حضور ۴ روزه در کنفرانس E3 فعالیت خود را متوقف کرد؛ بیش از ۱۰۰ هزار نفر از دنبال کنندگان خود را از دست داد، چون به مدت یک هفته از استریم فورتنایت خبری نبود. موفقیت یا شکست کانال بسیاری از استریمرهای مشابه نینجا در یوتیوب یا توییچ، به تداوم فعالیت آن‌ها بستگی دارد.

بنابراین با توجه به فشاری که برای تولید روزانه‌ محتوا به استریمرها وارد می‌شود، محصول جدید GAMES یک ابزار کاملا مناسب برای این افراد به شمار می‌آید که می‌تواند بخشی از فشار و استرس آن‌ها را کاهش دهد. نتیجه‌ تلاش GAMES محصولی با نام Guardian (گاردین) است که یک کیف بزرگ مجهز به مانیتور داخلی است و می‌توان کنسول‌های بازی یا رایانه‌ها را درون آن قرار داد و با خود حمل کرد.

image

 

شرکت GAMES که اولین بار حدود یک دهه قبل با بهبود تجربه کاربری کنسول‌های بازی به شهرت رسید، این بار نیز محصول جدید خود را با هدف بهبود تجربه‌ گیمرهایی که پیوسته در جابجایی یا سفر هستند، اما نمی‌خواهند بازی کردن را از دست بدهند، راهی بازار می‌کند. محصولات این کمپانی اغلب شامل یک نمایشگر و یک قاب محافط است که دستگاه گیمینگ (معمولا کنسول‌ها) را درون خود جای می‌دهد و تمامی اتصالات مورد نیاز برای عملکرد حداکثری آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در واقع این شرکت گاردین را به عنوان محصولی معرفی کرده است که این ایده را به بهترین نحو اجرا می‌کند. بر خلاف نسل‌های قبل که از پلاستیک مستحکم ساخته شده بودند، این نسخه از فلز به مراتب مقاوم‌تر و پلاستیک ساخته شده است. صفحه نمایش ۲۴ اینچی گاردین از پنل QHD با نرخ ریفرش ۶۰ هرتز بهره می‌برد که بهترین نمایشگر استفاده شده در محصولات GAMES تا به امروز است. اسپیکرهای داخلی استریو آن نیز با خروجی ۹ وات صدای مناسبی را ارایه می‌کنند. گاردین با کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس، PS4 و PS4 پرو سازگار است که البته این گستردگی به لطف کاور فلزی جدا شونده آن است. همچنین، کمپانی سازنده مدعی شده که گاردین می‌تواند از PC هم پشتیبانی کند، اما پیدا کردن PC گیمینگ متناسب با ابعاد قاب درون این محصول کمی سخت خواهد بود.

طبق ادعای GAMES، محصول جدید از استاندارد استحکام نظامی بهره مند است؛ بنابراین، این شرکت بازار رو به رشدی که در آن مشتریان اغلب سربازان در حال خدمت در خارج از مرزها هستند را نیز هدف گرفته است. در حال حاضر این کمپانی به قیمت گاردین هیچ اشاره‌ای نکرده است، اما با توجه به این که قیمت محصول قبلی این شرکت با نام Sentinel که به تازگی معرفی شده برابر با ۳۴۹.۹۹ دلار است، انتظار داریم با محصول گران قیمتی روبرو باشیم. این دستگاه در سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)