خانهاخبار
اپلیکیشن آیتونز به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌آید

اپلیکیشن آیتونز به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌آید

شرکت اپل و سامسونگ در خبری اعلام کردند که قرار است با همکاری یکدیگر اپلیکیشن آیتونز اپل را به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بیاورند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

دو رقیب بزرگ بازار تکنولوژی یعنی سامسونگ و اپل در تصمیمی غافل‌گیرکننده اعلام کردند که با همکاری یکدیگر می‌خواهند اپلیکیشن آیتونز را در ۱۰۰ کشور به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بیاورند.

بر اساس این خبر، اپلیکیشن آیتونز در آن دسته از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که امسال به بازار می‌آیند به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه‌های مدل ۲۰۱۸ این شرکت نیز اپلیکیشن مذکور را از طریق یک آپدیت دریافت می‌کنند. سامسونگ همچنین اظهار داشت که آیتونز سازگاری کاملی با سیستم جستجوی این تلویزیون و دستیار بیکسبی این شرکت خواهد داشت.

مضاف بر این، تلویزیون‌های این شرکت در ۱۹۰ کشور از سرویس AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد تا کاربران آیفون و آیپد بتوانند محتواهای خود را بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ پخش کنند.

تاکنون نرم‌افزارها و سرویس‌های اپل فقط به سخت‌افزارهای خود این شرکت محدود بود. اما با افت فروش آیفون و پایین آمدن درآمدهای این شرکت، به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها به دنبال روش‌های جدیدی برای تقویت درآمدهای خود هستند. شایعات حاکی از آن است که این غول بزرگ آمریکایی امسال می‌خواهد سرویس‌های جدیدی از جمله سرویس استریم ویدیو راه‌اندازی کند. بر این اساس ممکن است آیتونز هم دچار تحولاتی شود تا بتواند این سرویس را در آینده در خود جای دهد.

حال باید ببینیم با توجه به این که تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی Tizen OS استفاده می‌کند، این همکاری به چه نحوی پیاده‌سازی خواهد شد. آیا اپلیکیشن آیتونز از صفر برای سیستم عامل مذکور بازطراحی می‌شود؟ به‌علاوه، آن طور که در خبرگزاری‌های مختلف به گوش می‌رسد، این خبر می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید دستگاه‌های مخصوص Apple TV منصرف کرده و به نوعی پایان کار خط تولید این محصول باشد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)