خانهاخبار
تصویر لو رفته از آیپد مینی 5 از طراحی جدید آنتن و عدم وجود فلش خبر می‌دهد

تصویر لو رفته از آیپد مینی 5 از طراحی جدید آنتن و عدم وجود فلش خبر می‌دهد

در تصویر جدیدی که توسط یک اکانت توئیتری منتشر شده، می‌توانیم دستگاهی را ببینیم که احتمالا همان آیپد مینی 5 است و از طراحی جدید آنتن و عدم وجود فلش خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

بر اساس شایعات گفته می‌شود کار تولید نسل جدید آیپد مینی توسط اپل به پایان رسیده و حالا نسخه جدید این تبلت کوچک بالاخره قرار است عرضه شود. هرچند تکنولوژی‌های به کار رفته در آیپد مینی قدیمی شده، ولی این دستگاه دیگر ارزان‌ترین آیپد اپل نیست. بنابراین این آپدیت همان چیزی است که همه دوست‌داران تبلت کوچک اپل انتظارش را می‌کشند.

حالا در جدیدترین تصاویری که توسط یک اکانت توئیتر منتشر شده، ظاهرا می‌توانیم اولین عکس لو رفته از آیپد مینی را ببینیم.

image

اگرچه منتشرکننده این تصاویر به صراحت اعلام نکرده که این عکس‌ها متعلق به آیپد مینی است، اما این دستگاه هر چه که باشد، قطعا محصولی نیست که از قبل در خط تولید اپل وجود داشته باشد. برای مثال، طراحی آنتن این دستگاه است شباهت زیادی به آنتن آیپد پرو دارد. و اگرچه این تصاویر با قاطعیت به دستگاه خاصی منتسب نشده، اما رنگ طلاییِ آن با همه آیپد مینی‌هایی که تاکنون دیده‌ایم فرق دارد.

نکته بعدی وجود پورتی در بالای بدنه دستگاه است که شبیه جک هدفون به نظر می‌رسد، هرچند با اطمینان نمی‌توان گفت که پورت مذکور جک هدفون است یا درگاه لایتنینگ.

انتظار می‌رود نسل جدید آپید مینی تبلت رده پایین جدید اپل باشد که احتمالا با افزایش قیمت آیپد فعلی این شرکت از ۳۲۹ دلار، جایگزین آن شود. این محصول از سال ۲۰۱۵ تاکنون به‌روز نشده، بنابراین خیلی‌ها معتقدند که نسخه جدید این تبلت باید تحولات بسیاری در زمینه طراحی ظاهری و سخت‌افزار خود داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احمد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این یکی خم نشه صلوات خخخ