خانهاخبار
CES 2019: یخچال جدید سامسونگ در صورت باز ماندن درب به شما اطلاع می‌دهد

CES 2019: یخچال جدید سامسونگ در صورت باز ماندن درب به شما اطلاع می‌دهد

سری جدید یخچال‌های سامسونگ با بهبود خدمات نرم‌افزاری و هوشمندتر شدن آنها، امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان می‌گذارد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

یخچال جدید تولید شده توسط سامسونگ بیش از پیش هوشمند شده است و تمامی ایرادات و اتفاقات را از طریق اپلیکیشن SmartThings به شما اطلاع می‌دهد.

یخچال جدید Family Hub 4.0 با رابط کاربری نسبتا جدیدی همراه است که بهبودهایی را نسبت به نسل پیشین به خود می‌بیند. شما همچنان مانند قبل، می‌توانید به فروشگاه رفته و از موجودی یخچال خود با خبر شوید، اما حالا در صورت باز ماندن درب، سیستم هوشمند یخچال به شما اطلاع می‌دهد.

image

مدیران سامسونگ به این موضوع اشاره کرده‌اند که آنها می‌خواهند یخچال تولید شده توسط این کمپانی را به یک دستیار هوشمند منزل تبدیل کنند تا اینکه صرفا یک وسیله خانگی باشد. قابلیتی به نام Personalized Family Board در این محصول وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا فعالیت‌ها و موارد مورد علاقه خود را اضافه یا شخصی‌سازی کنند. در کنار آن، طراحان سامسونگ رابط کاربری صفجه هوم را تغییر داده و کاربرد آن را بهبود بخشیده‌اند.

سال گذشته، مهندسان سامسونگ توانستند تا دستیار هوشمند بیسکبی را به یخچال‌های خود اضافه کنند و حالا با پیشرفته شدن و نزدیک شدن زبان آن به انسان‌ها، امکان برقراری مکالمات از طریق پیام‌های صوتی بسیار کاربردی‌تر از پیش شده است.

image

سامسونگ همچنین از نسل جدید ماشین لباسشویی‌های خود نیز پرده‌برداری کرد. این محصول امکان اتصال به وای فای را داشته و با بهره گیری از حالت Super Speed، می‌توانید لباس‌های درون دستگاه را با بالاترین سرعت ممکن بشویید. این روش با تزریق بی از حد آب به درون محفظه انجام می‌پذیرد.

متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد قیمت یخچال هوشمند و ماشین لباسشویی جدید در دسترس نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سیستم هشدار چیز جدیدی نیست، خب الان مالِ ما ایرانیه، اتفاقاً در که باز می‌مانه بوق می‌زنه?
طبقه‌بندی داره، قشنگ تفکیک هم شده: مثلاً یه وَر دارو مارو راحت میشه بذاری شربت‌معده، قرص‌ِ اَنگل، هرچی..
یا مثلاً محفظهء مناسب برای انواع‌نان، قوطی‌رُب، کامپوت، جاتُخمی، قالب یخ...
مال ما فقط مانیتور نداره?