خانهاخبار
CES 2019: لپ تاپ ایسوس ROG Mothership با طراحی مشابه سرفیس پرو ویژه گیمرها رونمایی شد

CES 2019: لپ تاپ ایسوس ROG Mothership با طراحی مشابه سرفیس پرو ویژه گیمرها رونمایی شد

لپ‌تاپ‌های ویژه گیم روز به روز درحال سبک تر شدن،نازک تر شدن و قدرتمندتر شدن هستند اما اینها را کنار بگذارید چرا که ایسوس در نمایشگاه CES امسال با رونمایی از لپ تاپ جدید خود با نام ROG Mothership همه قواعد مرسوم را به هم ریخته و غافلگیرمان کرده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

لپ‌تاپ جدید ویژه بازی ایسوس ROG Mothership طراحی شبیه سرفیس پرو داشته و یک لپ تاپ قدرتمند و سنگین با قابلیت جداشدن کیبورد است. کیبورد این لپ‌تاپ ویژه گیمرها به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی انعطاف پذیر بوده و بسیار شبیه به مایکروسافت سرفیس پرو است. طراحی کیبورد این لپ تاپ به گونه‌ای است که یک لولا اجازه می‌دهد تا روی صفحه نمایش به زاویه‌های مختلف برسد.  ایسوس برای اطمینان از مقاومت این لپ‌تاپ نیز از نوعی آلومینیوم مقاوم برای طراحی بدنه‌اش بهره گرفته است.

image

 

اما بشنوید از سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ جدید ، ایسوس  در ROG Mothership از پردازنده اینتل Core i9-8950HK بهره گرفته است. این لپ تاپ از 64 گیگابایت رم DDR4 بهره مند بوده که به سه هارد HyperDrive Extreme و دو SSD متصل است. هشت لوله حرارتی به طور مستقیم به CPU متصل شده تا وظیفه خنک سازی سخت افزار این لپ تاپ را برعهده بگیرند.

برخی از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ به شرح زیر است:

صفحه نمایش 17.3 اینچی FHD IPS Gsync، سرعت بازبینی 144گیگاهرتز،

گرافیک GeForce RTX 2080

پردازنده اینتل Core i9-8950HK

تا 64 گیگابایت رم

چهار بلندگو 4 وات

 وبکم با کیفیت 1080P

HDMI 2.0، Thunderbolt 3، پورت USB Type-C

این لپ تاپ آخرین پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 را با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 در اختیارتان می گذارد.

اما نکته جالب توجه درباره این لپ تاپ بی شک طراحی ویژه کیبوردش است. کیبورد ایسوس ROG Mothership به قدری انعطاف پذیر است که می‌توانبا جدا کردن کیبورد، آن را از وسط تا کرد ضمن اینکه در حالت جدا از لپ‌تاپ به کمک کابل USB-C و بدون اتصال به بدنه اصلی لپ‌تاپ، از کیبورد استفاده کرد. ایسوس هنوز اخباری از زمان عرضه رسمی و قیمت لپ‌تاپ ROG Mothership گیمینگ منتشر نکرده است. اما حدس قیمت نجومی برای آن چندان سخت نیست. نظر شما در این باره چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)