خانهاخبار
CES 2019: لپ تاپ HP Spectre x360 با نمایشگر 15 اینچی OLED رونمایی شد

CES 2019: لپ تاپ HP Spectre x360 با نمایشگر 15 اینچی OLED رونمایی شد

چه خبری بهتر از اینکه شرکتHP نسخه 15 اینچی لپ تاپ محبوبش Spectre x360 را با کیفیت نمایشگر OLED در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرده است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

تا به امروز لپ‌تاپ‌های اندکی از نمایشگر OLED بهره مند بوده اند لپ تاپ Alienware 13 یکی از همان هاست که نمایشگر OLED داشته اما اندازه صفحه نمایشش تنها 13 اینچ بوده است اما با رونمایی جدید اچ پی در نمایشگاه CES 2019  باید لپ تاپ جدید این شرکت را نیز جزئی از خانواده لپ‌تاپ‌های OLED بدانیم با این تفاوت که این نسخه از لپ تاپ Spectre x360 اندازه صفحه نمایش 15 اینچی دارد و کیفیت بالای صدرصدی را به کاربر عرضه می کند. صفحه نمایش در لپ تاپ های ویندوزی معمولا یکی از ضعف‌های این سبک از لپ‌تاپ ها در مقابل مک بوک پروها محسوب می شد و کاربران لپ‌تاپ‌های ویندوزی همیشه از کیفیت پایین صفحه نمایش گلایه داشتند اما به نظر می‌رسد با رونمایی از لپ تاپ HP Spectre x360 مک بوک ها حالا دیگر رقیبی سرسخت در کیفیت صفحه نمایش دارند.

شرکت اچ پی اطلاعات زیادی درباره این نسخه از لپ تاپ Spectre x360 ارائه نکرده‌است اما اعلام کرده که این رایانه همراه در ماه مارس سال جاری عرضه می‌شود و قیمتش نیز همان زمان اعلام خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)