خانهاخبار
CES 2019: جی‌بی‌ال از چهار ایرباد بیسیم جدید رونمایی کرد

CES 2019: جی‌بی‌ال از چهار ایرباد بیسیم جدید رونمایی کرد

شرکت JBL در دنباله مراسم خود در CES 2019 از چهار ایرباد واقعا بیسیم جدید رونمایی کرد که نسبت به کارایی‌شان در مقابل سایر ایربادهای بیسیم بازار بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

جاروجنجال هدفون‌های بیسیم تمامی ندارد، و JBL هم می‌خواهد محصولات بیشتری در این زمینه در اختیار مشتریان قرار دهد. این شرکت حالا در نمایشگاه CES 2019 چهار هدفون توگوشی جدید معرفی کرده که مخصوص ورزشکاران، دوندگان و در وهله بعد سایر کسانی است که کارهای عادی انجام می‌دهند. اگر شما هم دنبال ایرباد (Earbud) بیسیم واقعی هستید، می‌توانید JBL TUNE120TWS را تهیه کنید. این ایرباد از قابلیت Pure Bass Sound جی‌بی‌ال استفاده می‌کند و کیس شارژری دارد که می‌توانید گوشی‌ها را سه بار با آن به صورت کامل شارژ کنید. طول عمری باتری این ایرباد ۴ ساعت است و اگر آن را ۱۵ دقیقه شارژ نمایید می‌توانید به مدت ۱ ساعت پخش موسیقی داشته باشید. قیمت JBL TUNE120TWS که در شش رنگ مختلف تولید شده ۹۹.۹۵ دلار است و بهار امسال به بازار می‌آید.

اگر فعالیت‌های فیزیکی شدیدتری دارید، می‌توانید JBL Reflect Flow را بررسی کنید. این دستگاه از استاندارد ضدآب IPX7 استفاده می‌کند، بنابراین در صورت تعریق هیچ مشکلی برای هدفون شما پیش نمی‌آید. طراحی پره‌دار این محصول باعث می‌شود گوشی‌ها در هنگام فعالیت از گوش شما خارج نشود. جی‌بی‌ال می‌گوید با کمک کیس شارژر این هدفون می‌توانید حدود ۳۰ ساعت موسیقی گوش کنید.

این شرکت چند قابلیت ویژه هم برای شفافیت صدا در Reflect Flow قرار داده که در هنگام صحبت کردن با بقیه یا زمانی که می‌خواهید صدای محیط را بشنوید، بسیار کاربردی است. یکی از این‌ها TalkThru نام دارد که صدای موسیقی را کم و صدای شما را تقویت می‌کنید تا راحت‌تر گفتگو کنید. قابلیت بعدی AmbientAware است که نویز پس‌زمینه را در فضاهای خارجی افزایش می‌دهد تا، مخصوصا در هنگام دویدن، ایمنی بیشتری داشته باشید. علاوه بر این‌ها، این ایرباد با دو لمس ساده به راحتی فعال می‌شود. انتظار می‌رود Reflect Flow با قیمت ۱۴۹.۹۶ دلار و در چهار رنگ مختلف در تابستان به بازار بیاید.

محصول بعدی که با همکاری مشترک JBL و Under Armour ساخته شده UA Flash نام دارد و خیلی شبیه Reflect Flow است، چون از همان زبان طراحی پره‌دار و قابلیت‌های شفافیت صدا بهره می‌برد. عمر باتری این ایرباد پنج ساعت است و با کمک کیس شارژر می‌تواند تا ۲۰ ساعت انرژی مورد نیاز شما را تامین کند. UA Flash از ۱۹ دی در سایت Under Armour و JBL برای فروش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این ایرباد ۱۶۹.۹۵ است و به همراه اشتراک یک ساله سرویس MapMyRun عرضه می‌شود.

آخرین محصول JBL Endurance Peak است که دور گوش قرار می‌گیرد تا صرف نظر از نوع فعالیت شما، به هیچ وجه از گوشتان خارج نشود. این مدل هم از استاندارد ضدآب IPX7، کنترل‌های لمسی و در مجموع به همراه کیس شارژر از ۲۸ ساعت امکان پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند. JBL Endurance Peak از همین حالا به قیمت ۱۱۹.۹۵ دلار و در سه رنگ از طریق وبسایت JBL در دسترس کاربران قرار دارد.

جی‌بی‌ال با معرفی چهار ایرباد جدید در CES نشان داد که در زمینه تولید ایربادهای بیسیم واقعی جدی است. نکته بعدی این است که این شرکت هر
سلیقه و کاربردی را در نظر گرفته تا نظر کاربران بیشتری را جلب کند. علاوه بر این، قیمت این دستگاه‌ها بسیار مناسب به نظر می‌رسد و از اکثر ایربادهای بیسیم که حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار هستند خیلی ارزان‌تر است. جی‌بی‌ال در CES 2019 از چند هدفون رو-گوشی جدید هم رونمایی کرده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)