خانهاخبار
CES 2019: گوشی گیمینگ Red Magic Mars نوبیا با طراحی چشمگیر

CES 2019: گوشی گیمینگ Red Magic Mars نوبیا با طراحی چشمگیر

گوشی گیمینگ تازه نوبیا Red Magic Mars نام دارد که در کنار مشخصات فنی سطح بالا و سیستم خنک کننده همچنین از طراحی ظاهری چشمگیری بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

تازه‌ترین گوشی هوشمند برند نوبیا برخلاف نام تجاری طولانی و چشمگیرش مناسب عموم کاربران نیست و به‌طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است.

گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic Mars هم مانند گوشی گیمینگ ASUS ROG به دو دکمه لمسی حساس به فشار در کناره‌ها مجهز شده است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل آن‌ها را به دکمه‌های ناوبری انتخابی در بازی تبدیل کنند.

image

این گوشی تازه همچنین نمای ظاهری خیره‌کننده ای دارد. در پنل پشتی Nubia Red Magic Mars شاهد طراحی پیکان‌هایی به سمت چراغ LED کشیده میانی هستیم و علاوه بر آن ماژول دوربین تکی به شکل شش ضلعی طراحی شده است و فلش و حسگر اثرانگشت هم در اطراف آن دیده می‌شود. این نوع طراحی چشمگیر در گوشی‌های امروزی و موجود در بازار دیده نمی‌شود و Red Magic Mars از این نظر کاملا منحصر به فرد است.

البته این گوشی گیمینگ تنها از نظر ظاهری بی همتا به شمار نمی‌رود؛ بلکه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و از همه مهم‌تر آنکه 10 گیگابایت هم رم دارد. Red Magic Mars همچنین از صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 بهره می‌برد، اما به نظر نمی‌رسد که بریدگی ناچ در آن در نظر گرفته شده باشد. ظرفیت باتری این گوشی مخصوص گیمینگ 3800 میلی آمپر ساعت است و به کمک سیستم‌های خنک کننده هوا و مایع تجربه بی نظیری به کاربران ارائه می‌دهد.

image

گوشی Red Magic Mars به دوربین اصلی با لنز تکی 16 مگا پیکسلی مجهز شده و لنز تکی 8 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. کاربران در صورت تمایل می‌توانند از دسته‌های کنترلی که بوسیله بلوتوث با دستگاه مذکور ارتباط برقرار می‌کنند بهره ببرند تا تجربه گیمینگ خود را بهبود ببخشند.

گوشی گیمینگ نوبیا قرار است در سه ماهه اول امسال به قیمت 339 دلار روانه بازار شود.

فهرست مشخصات Nubia Red Magic Mars:

  • پردازنده: کوالکام اسنپ‌دراگون 845
  • کانفیگ رم و حافظه داخلی: در سه نسخه با 6 / 8 / 10 گیگابایت رم و 64 / 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • صفحه نمایش: 6 اینچی فول اچ دی با وضوح تصویر 2160 در 1080
  • دوربین: 16 مگا پیکسلی اصلی و 8 مگا پیکسلی سلفی
  • باتری: 3800 میلی آمپر ساعت

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ماشالله زد تی ای خوب این حبابی فن ها رو ضایع کردی با چیپست قدیمی و 10 نانومتری چیپست 7 نانومتری توخالی کایرین 980 رو شکست داد با معرفی اگزینوس و اسنپدراگون 855 با خاک یکسان میشن این تازه به دوران رسیده های چینی

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
سلیم کوچولو اولا بگو چند کلاس خوندی که سفارش رو با ص مینویسی و خاطر رو با ت و نظر کارشناسی میدی ثانیا حبابی چینی با اون همه تبلیغات و نمودار که چیپست 7 نانومتری ما از نظر قدرت پردازشی و گرافیکی با gpu turbo 2 از تمامی چیپست ها قویتره از چیپست سال گذشته و 10 نانومتری کوالکوم آمریکایی شکست خود وای به حالی چیپست 7 نانومتری جدید کوالکوم که حداقل 2-3 برابر قویتر از این کایرین 980 مسخره س.در مورد رابط کاربری سامسونگ که نگم حداقل یک سال از آندروید روز جلوتره و بیشترین کارایی رو داره و از وقتی به اکسپرینس تبدیل شده و حدیدا one ui از نظر سرعت هم رقیب نداره اینو با رابط کاربری مسخره و پیش پا افتاده حبابی مقایسه میکنی؟!!!!!!! واقعا که آماتوری بیش نیستی از نوع نظر دادنت مشخصه نهایت 15 سال داری البته دبستان رو به زور رد کردی

روزبه

۱۳۹۷/۱۰/۲۰
این گوشیه گیمینگه اینکه از بقیه پرچمدارا سر تر باشه جای تعجب نداره مخصوصا تو بنچمارک مثل Asus rog که حتی از غول سامسونگ یعنی note9 هم سریعتره ولی این فقط تو بنچمارکه و قدرت پردازنده گوشی نه چیزه دیگه .این گوشی گوشیه دستی نیست و تمام تمرکزش رو بازی کردن به بهترین شکل ممکن هست برای همین نمیشه این رو با بقیه پرچمدارا مثل note9 سامسونگ یا Huawei mate 20 یا OnePlus 6t مقایسه کرد چون هدف ساخت گوشی ها فرق داره اینو باید گذاشت کنار Asus rog یا Razer phone یا black shark که خودشون گوشیه گیمینگن. ضمناً نمره بنچمارک بالاتر به معنای به بهتر بودن گوشی نیست مثلاً سامسونگ note9 بنچمارکش بالاتر از iPhone x بود ولی تو اجرای بازی fortnight سامسونگ لگ های خیلی ریزی داشت اما آیفون خیلی خوب کارشو انجام داد

salim

۱۳۹۷/۱۰/۲۰
اولین کامنت این صفحه اون پایین رو بخون تا نظرات بچه گونه ندی

salim

۱۳۹۷/۱۰/۲۰
بچه جان پ تو هسته های جی پی یو رو درنظر نمیگیری نصف این امتیاز به خاطر جی پی ی. هست تو عملکرد سی پی یو هارو چک بکن بعد حرف رو هوا بزن پنچ مارک ها عملکرد کلی رو در نظر میگیرن خب معلومه جی پی یو اسنپ همیشه چون تراشه ای ک گوالکام معلوم نیست روی چه گوشی با چه توانی میخواد بره از بالاترین حد خودش استفاده میکنه ولی هواوی های سیلیکون زیر نظرش تراشه تولید میکنه و هواوی به اندازه مورد نظرش ازش میخواد برا گوشی هاش تراشه تولید کنه مگه مغز خر خورده بیاد بیشتر اندازه لازمش صفارش بده براش بسازه به همون اندازه که میخواد بهینه سازی و عملکرد گوشی هاشو پایدار تر کنه تراشه تولید میکنه ک تو مصرف بهینه تر باشه وقتی صفحه که میزنه فول اچ دی باشه چه نیازه ک جی پی یو اینقدر بالاتر باشه و عملکرد باتری رو کمتر کنه و شارژدهی گوشی رو کمتر کنه نمیبینی سامسونگ مصرف گوشی هاش بیشتره به خاتره تراشه اسنپ ک برای گوشی هاش ساخته نشده چرا اگزینوس عملکرد بهتری رو گوشی هاش داره چون خودش به اندازه نیازش برا گوشیش ساخته در نتیجه بهینه تره یا نمایشگر های ک خوره شارژ باترین یا رابط کاربری خیلی سنگینش در عوض هواوی همه این هارو فدای شارژدهی هرچه بیشتر گوشی هاش میکنه تو که اماتوری اینارو نمیدونی نظر نده