خانهاخبار
CES 2019: شرکت آرایشی لورآل از سنسور سنجش pH پوست رونمایی کرد

CES 2019: شرکت آرایشی لورآل از سنسور سنجش pH پوست رونمایی کرد

شاید تصور کنید که نمایشگاه CES 2019 تنها جایگاهی برای ارائه آخرین فناوری‌های شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیای تکنولوژی است و از شنیدن نام یک شرکت آرایشی در این نمایشگاه متعجب شوید اما امسال نمایشگاه علاوه بر حضور بزرگان تکنولوژی جایگاهی برای رونمایی از تازه ترین فناوری‌های شرکت‌های فعال در حوزه های دیگراست. لورآل نیز در این نمایشگاه دست پر آمده و سنسوری را رونمایی کرده که قادر است PH پوست را اندازه گیری کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

شرکت لورآل را شاید خانم‌ها بیشتر بشناسند چرا که یکی از مشهورترین شرکت‌های آرایشی در جهان است اما این شرکت بزرگ فعالیت‌های خود را محدود به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نکرده و چند سالی است سرمایه گذاری جدی در عرصه فناوری دارد و اولین سرمایه گذاری و نگاه جدی به فناوری گجت پوشیدنی است که PH پوست را اندازه گیری می‌کند و این محصول را به نمایشگاه CES امسال آورده ‌است. اما سنجش PH پوست به چه کاری می آید ؟ لورآل به این سوال پاسخ داده و در توضیح این گجت گفته است که میزان PH پوست درافراد مختلف می‌تواند زمینه ساز بیماری‌های پوستی، التهابی و اگزما شود بنابراین این گجت پوشیدنی که سنسوری حساس دارد می‌تواند به متخصصان پوست در سنجش PH پوست و کنترل بیماری‌های مختلف پوستی کمک کند.

طریقه استفاده از این گجت پوشیدنی این گونه است که این سنسور را به مدت 5 تا 15 دقیقه داخل ارنج قرار داده و پس از این مدت رنگ ورقه های روی آن تغییر می‌کند و با اسکن دو نقطه نمایش داده شده بر روی این حسگر و نصب  اپلیکیشن My Skin Track pH در گوشی هوشمندتان می توانید PH پوست خود و آنالیزی از وضعیت پوستی تان را دریافت کنید.

image

نکته جالب توجه این است که اپلکیشن باتوجه به میزان PH پوست شما محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب پوست‌تان را نیز معرفی کرده و به شما در انتخاب بهتر لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب کمک می‌کند.

برخی از کاربران معتقدند لورآل این گجت را برای فروش بهتر محصولات خود طراحی کرده است هرچند این شرکت فرانسوی اعلام کرده که این گجت پوشیدنی بیشتر در بخش سلامت پوست مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نام این محصول My Skin Track pH بوده و شرکت لورآل پاریس هنوز درباره زمان عرضه آن به بازار و قیمت اطلاعاتی منتشر نکرده است اما گفته می‌شود این محصول پوشیدنی امسال آماده عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)